Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 11-06-22 kl 08:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Godt jeg hadde på backup vekking for guttungen sin varslet ikke. Så han rakk å komme seg ut døra til rett tid med min hjelp.
Så nå som jeg likevel er våken så tar jeg joggeturen min.
Postet 11-06-22 kl 09:11 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 11-06-22 kl 09:42 av star
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter i morgensola litt før det braker løs med pakking og litt flytting. Tre uker til overtakelse, så jeg må beholde litt. Må nyte hagen litt også, jeg kommer til å savne den.
Postet 11-06-22 kl 09:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God lørdag!
Jeg våknet kvart over sju, typisk når jeg kan sove lenge. Jaja, vi får sikkert mye ut av dagen i det minste.
Vi er på fjellet. Mannen skal bygge hyller på boden og jeg skal avhjelpe en kollega med en rettebunke i norsk.
Postet 11-06-22 kl 09:41 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Min tanke da min ringte kl. 7, 007.
Ikke behov for min del, men det var jaggu lurt så guttungen rakk skyssen sin.
Postet 11-06-22 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våken etter altfor kort natt.
Omfattende taxivirksomhet her så lørdagen går nok. Egne planer er utsatt inntil videre.
Postet 11-06-22 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Frokosten er inntatt. Våknet alt for tidlig, men da fikk jeg med meg at eldste kom seg av gårde. Han jobber som frivillig på Miniøya i helgen. Ellers er planen for dagen å høre yngste spille med korpset og slappe av.
Postet 11-06-22 kl 10:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frisør og innkjøp av sportsbriller er planen.
Postet 11-06-22 kl 11:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har trillet trøfler og drukket kaffe. Får tre kollegaer/venninner på besøk i kveld på afternoon tea. Blir en sen tea,men det får være. Lemon curd, after eight -trøfler og clotted cream laget. Nå litt handling og ikke minst litt vasking av hus. Herreminhatt det er skittent!
Postet 11-06-22 kl 12:10 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, jeg har vært oppe en stund. Må på hagebutikk og Europris, det er hovedplanene i dag.
Postet 11-06-22 kl 12:24 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har hatt en time på sofaen og nå er jeg tilbake i senga for å hvile, for å sitte en time var åpenbart for mye for meg. Mannen testa på nytt i dag fordi han skal på jobbreise og hans test var negativ nå. Jeg testa også, litt i håp om at den skulle vise infeksjon på retur, men min test slo sånn ut at den nesten var svart! Så jeg kan nok belage meg på å bli hjemme en stund til.
Postet 11-06-22 kl 14:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fortsatt god bedring, Nenne!

Jeg har akkurat kommet hjem fra arrangement på andelsgården. For meg er det så utrolig givende, så disse 5 timene med arbeid er bare lystbetont. Nå er det bena høyt, saktemiddag i ovnen og en Aperol-spritz på terrassen. Resten av lørdagen blir i sakte tempo. :alene hjemme: :zen:
Postet 11-06-22 kl 16:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg og rykken min slapper av i stresslessen. Vært på føttene siden kl 8 da kioskvakten på cup startet. Etter det har det vært trassig byen rundt etter avskjedsgaver til medlemmer i den andre hobbyn min.
Postet 11-06-22 kl 17:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde over 30 uker med ingen hodepine. Hadde håpet at antydninger i går skulle gå over, men nei.
Postet 11-06-22 kl 18:25 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no