Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Maggie74

- 10 og litt til

Rangér dette innlegget

- 10 og litt til

Postet 25-01-08 kl 10:41 av Maggie74

Jeg har klart mine første 10 kilo, og jeg har fått mine første 1000 kr.

Ting går ikke så raskt her i gården, det blir noen 100 gram i uken, men jeg er igrunnen fornøyd med det. Jeg brukte et halvt år på mine første 10 kg, og ser det som bra hvis jeg klarer 10 kg neste halvår også. Det største målet mitt er å ikke gå opp igjen, så derfor må jeg finne meg en livsstil som jeg kan leve med, som ikke innebærer å trøstespise. Det er mye å jobbe med, men alle steg i riktig retning er bra, og for hvert gram jeg går ned er jeg et steg nærmere mine neste 1000 kr.

Kommentarer totalt 3

Kommentarer

Gammel
Storm sin avatar
Så flott, Maggie, gratulerer! Det er kjempe-lurt å ta det sakte og rolig, da har man det bedre mens det står på (viktig!) og sannsynligheten for at man holder seg der er mye større. Om du klarer 10 kg i halvåret er jo det knall-bra! Stå på!
Postet 25-01-08 kl 14:56 av Storm Storm er ikke aktiv
Gammel
LilleLeo sin avatar
Så utrolig flott!! Jeg er kjempe stolt av deg, og håper at du klarer å fortsette slik!
Postet 27-01-08 kl 00:17 av LilleLeo LilleLeo er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Så flink du er. Høres ut som en lur linje du har lagt deg på. Rolig nedgang gir kroppen muiighet til å bli vant til det nye regimet og forhåpentlig klare å bli vant til å være i den nye vektklassen.
Postet 27-01-08 kl 13:21 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Maggie74

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no