Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 06-05-24 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Syrinx sin avatar
Yey! Førstemann på. Null problem det, når ein ikkje har sovna enda.

Grunna dette har dagen ingen planar.

Men det skal seiast, det var magisk vakkert når skodda låg tungt rundt husa i natt.
Postet 06-05-24 kl 07:39 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Auda, Syrinx .

Jeg ønsker meg fortsatt en dag mellom lørdag og søndag.
Kortuke er jo greit da, tror jeg tar fri på fredag. Og mer kaffe trengs nå..
Postet 06-05-24 kl 07:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Håper du får hvilt tilstrekkelig i løpet av dagen Syrinx.

Antydning til sol i dag også!
Postet 06-05-24 kl 08:00 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fikk bare sove til halv fem, men ser jo at jeg da var heldig. Stor klem, Syrinx!
Postet 06-05-24 kl 08:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg er litt bomull i hodet etter en forkjølelse, som minner veldig om korona... Sover dårlig, men sover da tross alt. Sammenliknet med dere Syrinx og Blondie.

Intenst og deilig fuglekvitter utenfor kontoret. Så jeg får heller leve med at sommeren bare var på kort-besøk.
Postet 06-05-24 kl 08:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var heller ikke best på søvn i natt, men jeg har blitt veldig god på å være fornøyd med å få hvile. Og det gjorde jeg til gangs. Så får det heller være greit at det ikke var skikkelig søvn.

Jeg har hatt en veldig fin helg. Så det skal jeg leve godt på. Og nå er det jo skikkelig kort uke igjen. Det er så deilig.
Postet 06-05-24 kl 09:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har også hatt helt elendig søvn i natt. Sovna ikke før 0330. Blir trøtt av slik.
Postet 06-05-24 kl 09:38 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Melder meg i klubben for dårlig søvn. Dvs. jeg sov ok når jeg endelig sovnet, men det ble litt for få timer.
Postet 06-05-24 kl 09:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sov egentlig godt, men først så ropte jeg i søvne, så mannen min ble redd. Men jeg hadde bare drømt at vi skulle lure noen "dumme" steinaldermennesker, men så ble det de som lurte oss. Og så drømte jeg at en tidligere(?) bruker her inne lekset opp for meg hvor dårlig sangstemme jeg hadde, og SÅ drømte jeg at jeg satte fast støvelen min i ei myr og så ble jeg dratt med ned. Da våknet jeg av at jeg ropte på mamma. Akk, ja.
Postet 06-05-24 kl 09:53 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det var veldig mye drøm på engang Divine.
Kan og melde meg inn i lite søvn klubben i natt.
Klar for kort uke jeg og, tatt fri på fredag.
Postet 06-05-24 kl 11:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Det er slitsomt med dårlig søvn

Jeg sov heldigvis godt i natt. Føler meg allikevel ikke klar for en travel uke. I morgen drar arvingen og jeg til Drammen - hun skal være med på sprangstevne. Jeg skal jobbe noe og være noe 'groom'
Postet 06-05-24 kl 11:18 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er så imponert over hvor mye du husker av drømmene dine, Divine. Selv om det ofte høres litt strevsomt ut.
Postet 06-05-24 kl 11:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Fasit vart 0 timar søvn, litt småslumring ein liten time. Det er pinadø så gale.

Synd å høyre at fleire tullar om natta. Betre lukke komande kveld og natt til oss alle.
Postet 06-05-24 kl 12:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg innser jeg må vente til å sove til 18 mai sammen med russen. Har 3 russebusser parkett rett utenfor soverommet. :lei:
Postet 06-05-24 kl 12:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Jeg har sovet som en stein; stakkars dere andre!

Hektisk på jobb, men gøy. Jeg liker travle dager.
Postet 06-05-24 kl 16:10 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no