Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 26-06-20 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Er på hjemmekontor, men tror ikke jeg skal være her lenge før jeg stempler ut og tar med meg jentungen på stranda, vi vet jo ikke om det er de siste gode soldagene vi får i sommer og da skal jeg iallfall nyte dem. Har funnet meg en plass på favoritt stranden hvor det er plass til hengekøy, og det var helt fantastisk nydelig å bare henge der i går mens jentungen koste seg i sjøen.

Senere skal vi til en vennefamilie og grille ved naustet deres. Må finne de lysglimtene som er for tiden.
Postet 26-06-20 kl 09:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Har fri i dag - må nyte den nest siste sommerdagen i denne omgang. Skal snart kjøre arvingen til stallen og så tar jeg ut på en liten fjelltur. Deretter solsenga
Postet 26-06-20 kl 09:18 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg er på kontoret, sommer ute må som vanlig være der uten meg, men satser på å nyte morgendagen. Denne juni-måneden har vært helt magisk, synd man ikke bare kunne ta helt fri og nyte været. Tilbake til mer normal, norsk sommer over helgen, ser det ut for. Gleder meg veldig til helg. Akkurat 4 uker til feriestart, kan ikke tenke for mye på det nå.
Postet 26-06-20 kl 09:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Travel hjemmekontordag, det er mange som vil ha ting ordnet før de tar ferie i tillegg til de tingene som kommer ekstra med diverse støtteordninger nå. Da passer det bra at borettslaget har hyrt folk til å snekre ett eller annet på uteområdet rett utenfor her, så jeg er riktig sikker på at konsentrasjonsspennet er mellom hvert spikerslag og plankesaging.
Postet 26-06-20 kl 09:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. Jeg skal komme meg gjennom en rapport som har vært til gjennomlesning i prosjektgruppa mi, og innspillene deres spriker i alle retninger. Og nå skal jeg sy dette sammen til en enhetlig tilbakemelding til de som skal ferdigstille rapporten. Det er definitivt en utfordring.

Jeg har fremdeles flere uker til ferie, men det er helt greit. Jeg tar korte kaffepauser i sola på terrassen og kjenner at hjemmekontor er helt greit.
Postet 26-06-20 kl 10:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Og så har jeg sjekket spamfilteret mitt. Jeg har fått en veldig streng e-post om at noen har avslørt meg i utroskap og at det finnes en video av dette. Hvis jeg ikke snarest betaler 3879 dollar i bitcoins, så kommer videoen til å publiseres på youtube og facebook.

Jeg lurer på i hvilken parallell verden dette har skjedd, for jeg har ikke fått med meg at jeg har hatt noe forhold til andre enn han jeg er gift med.
Postet 26-06-20 kl 10:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle hatt med kake på jobb i dag, men den turte jeg ikke. Den ble plutselig stekt alt for mye selv om den stod vesentlig kortere. Skjønner ikke hva som skjedde. Temperaturen stod riktig.
Postet 26-06-20 kl 10:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har fått en lignende mail, Tjorven, noen som har funnet et eldgammelt passordet som jeg brukte for 100 år siden og funnet masse nakenbilder av meg! Og nå må jeg betale ellers blir det sendt til jobb og venner og familie.
Postet 26-06-20 kl 11:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På kontoret. Guttene er ferdige med fotballskole idag. Har vært varme dager på banen. Jeg skal ut å spise med kollegaer i ettermiddag. Blir hyggelig.
Postet 26-06-20 kl 11:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten har hatt en uke med sløveferie, og da det i går kom tilbud fra det lokale idrettslaget om en sportsuke hvor man tester ut nye idretter hver dag, så var han svært enkel å få med. Han skjønner nok at 8 uker med en så slapp hverdag blir i overkant selv for ham.
Postet 26-06-20 kl 11:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har også hatt en ukes sløveferie og har ingen planer om aktivitet i nær fremtid. Noen rusleturer i ny og ne og utagerende boksluking får holde.
Postet 26-06-20 kl 14:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Min ellers så stille strand er innvandret av mye folk, men vi har fått plassen med trær og har fått opp hengekøyene og nyter livet.
Postet 26-06-20 kl 14:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sløveferie høres helt nydelig ut. :drømme:

En uke igjen på jobb her, motivasjonen er så som så men det er nok å gjøre. Får krysse fingrene for at det ikke blir jobbing i ferien, tenker jeg! Minsten er på SFO en uke til, mens eldste surrer rundt og sløver her hjemme.
Postet 26-06-20 kl 15:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jeg har lekt rørlegger på badet nede. Ikke rart det luktet fra vasken. Nå er rørene rene og ikke minst skrudd sammen igjen. For en drittjobb!
Postet 26-06-20 kl 21:06 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no