Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 06-03-20 kl 08:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Sola skinner, og jeg har kaffe i koppen. Skal straks i gang med papirarbeid.
Postet 06-03-20 kl 09:09 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! Jeg har selvpålagt hjemmekarantene fra jobb, siden jeg er litt småsnufsete. Skal ikke mye til før man blir uglesett på kontoret, gitt.
Postet 06-03-20 kl 09:20 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg har hjemmekontorert et par timers tid (og pludret på Internett, hahah, skjønte det var noe, Candy!) og dyttet avgårde to tenåringer, og nå skal jeg straks få dyttet avgårde meg selv og fireåringen også, hvis jeg får lokket henne ut av teppehulen sin.
Postet 06-03-20 kl 09:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har hosta og nyst på jobb heile veka, men ingen har turt å sjå stygt på meg enno. Men i dag er det fri, skal til frisør, og berre kose meg. Det er faktisk fullt fortjent
Postet 06-03-20 kl 09:25 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter på venterommet til gynekologen, selve definisjonen på god inngang til helg.
Postet 06-03-20 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Her er det også hjemmekontor siden jeg skal på kontroll på sykehuset og da er det meningsløst å bruke ekstra tid på å reise på jobb først.

Jeg er trett og slapp og forkjølet og har ikke lyst til noen ting og da er egentlig ikke hjemmekontor helt optimalt. Men jeg får nå gjort noe, selv om jeg definitivt kunne vært mer effektiv.
Postet 06-03-20 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, nydelig sykkeltur til jobb i dag.
Postet 06-03-20 kl 09:44 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, hjemmejobbing her også i dag. Jeg har hanglet i flere dager, og strengt tatt er jeg ikke helt på topp nå heller, men har ting som må bli ferdig. Med mindre korona setter en stopper for arrangementet skal helgen tilbringes i hall, så da må det sprengjobbes nå!
Postet 06-03-20 kl 09:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
På plass på kontoret, med minus en time til første egentlige innleveringsfrist.
Postet 06-03-20 kl 10:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har laget en ny hashtag som jeg setter bak alle planer: insh’Corona. Jeg synes selv jeg er veldig morsom, men jeg må forklare den hver gang.

(Insh’Allah = hvis allah vil, sant, sant? Tok du ‘an? )
Postet 06-03-20 kl 10:18 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har tatt en feriedag i dag, så jeg skal bare være hjemme og sløve og rydde litt.
Postet 06-03-20 kl 10:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er sykdom, jeg og jentene. Så her er det om å gjøre å bli frisk. Jeg har hanglet siden januar så like greit å bli syk og ferdig med det.
Postet 06-03-20 kl 10:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
@Candy, den var kjempebra!

Jeg har bursdagsbarn i heimen i dag. Eller barn og barn, det er 18-årsdag. Jeg var oppe før seks for å lage pannekakerøre og så gikk det slag i slag med steking og glasur på kaka han skulle ha med på skolen, og sang og gaver og husj ut døra klokka sju for at han skulle rekke bussen.

Han hadde ikke venta at noen skulle stå opp, så selv om han ikke sa så mye, morgentrøtt som han er, så så jeg allikevel at han syntes det var stas.

Familieselskap i morgen, så da blir det baking igjen, men først kjernefamiliekveld og mer feiring bare oss. Han ville ikke ha noe stor ståhei og fest og det er helt greit for meg.
Postet 06-03-20 kl 10:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Livet mitt er i hvert fall veldig insh'korona nå for tida. Blir det noe av semesterets siste pendleruke? Blir det noe av påskeferien? Blir det noe av konferansen i Tyskland om tre uker? Neste pendlersemester og de ymse konferansereisene som er satt opp der? Sommertogferien? Insh'korona alt sammen. Sekstenåringen og jeg synes egentlig et par ukers hjemmekarantene høres ganske koselig ut, så vi tar det ikke så tungt.
Postet 06-03-20 kl 10:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Mornmorn! Jeg har også vært tidlig oppe, og scoret et par God Mor-poeng, men færre enn Nenne, for det var dprlig med glasur. Jeg stod opp kvart over fem ( ), puttet jerngryta i ovnen, varmet den, og fikk satt i gang steking av surdeigsbrød samt den nye robotstøvsugeren - som også vasker gulv!! - før jeg løp av gårde på langtur på vei til jobb (løp omvei). Så de stod opp til nyvaskede gulv og nybakt brød.
Postet 06-03-20 kl 10:49 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Gratulerer med 18-åring Nenne, forresten!!!!
Postet 06-03-20 kl 10:49 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer til Nenne med attenåring i hus!

Jeg var på stoff&stil i går og kjøpte ting jeg ikke er helt sikker på hva heter en gang. Mulig damene som inviterte meg på syhelg kommer til å angre.
Postet 06-03-20 kl 10:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Insh'Corona var veldig treffende for mye av det jeg foretar meg for øyeblikket.

F.eks. jeg skal gi blod på mandag, men har fått beskjed om at jeg ikke får gi blod hvis jeg har vært i nærheten av kjente smittetilfeller. To av mine nærmeste kolleger er plassert i karantene og har vært syke, men på grunn av personverv får ikke jeg vite om de har fått påvist virus. De har begge vært i utlandet, men ikke i de områdene som har vært mest utsatt. Kan jeg gi blod da?
Postet 06-03-20 kl 11:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Pappalille: det er bare å glede seg.
Postet 06-03-20 kl 11:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb og bilen er stappfull av skiutstyr. Vi skal til åre på ski i helga og kjører når kidsa er ferdige på skolen.
Postet 06-03-20 kl 11:27 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Og der ble konkurransen avlyst, ja.
Postet 06-03-20 kl 11:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 18-åringen, Nenne
Så koselig med syhelg, Pappalille og Tjorven.

En fortsatt hjemme, en på skidag og jeg på jobb.
Postet 06-03-20 kl 11:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 18-åring, Nenne!

Hovedkontoret er stengt, en smittet med coronavirus.

Eldste reiser på speidertur til Stavanger i dag, med tog, for å treffe de andre i troppen som de reiser på europeisk speiderleir med i sommer, om den ikke avlyses. Hun har fått med seg mye antibac og beskjed om å dele rikelig.
Postet 06-03-20 kl 11:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk for gratulasjoner! Jeg skal hilse poden og si at internettet hilser.
Postet 06-03-20 kl 13:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dagen min tok seg kraftig opp med spontanlunsj med flammen.
Postet 06-03-20 kl 17:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Så koselig, Blondie!!!
Postet 06-03-20 kl 17:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Foreløpig ingen koronatilfeller i fylket mitt - men i dag har jeg guidet en haug med utenlandske hurtigruteturister. Blir spennende å se om det er jeg eller kollegaen min som er på skiferie sør i Østerrike som har begått den største tabben ... :idiot:
Postet 06-03-20 kl 20:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no