Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-07-22 kl 08:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Siste jobbdag før f.
Planen er en uke på Vestlandet. Og det har meldt øs-pøs regnvær.
Jeg tror ikke vi blir en hel uke. Orker ikke tanken på å være stuck i det lille huset til mamma, langt ute i havgapet, med øs-pøs regn, kuling nordavind, en mann som ikke vet hvor han skal gjøre av seg, og 2 rastløse ungdommer, for lenge..
Postet 01-07-22 kl 09:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Siste jobbdag før f, og her er 2 barn (kollegas barn) plassert på spiserommet med hvert sitt nettbrett, pga. manglende pass. Tenker det blir is til lunsj i dag.

Ketchup-effekten har slått inn de siste to dagene, så vi gikk fra nesten tom ordrebunke til kaos igjen. Altså er det bare å gå ut i produksjonen og starte plukking/pakking.
Postet 01-07-22 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg har min første dag som leder i dag, og mine fine kollegaer her fant ut at da måtte 1.juli bli gruppelederens dag, så her blir det pølsefest i lunsjen og kake litt senere.
Drepens varmt på kontoret er det da, om jeg skal finne noe å sutre på.
Postet 01-07-22 kl 09:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Siste jobbdag før ferie her også. Jeg er heldigvis blitt mye bedre og etter to dager med hangling, så skal jeg komme meg på kontoret i dag.



Det er strålende vær, men værmeldingen melder at ferien dessverre ikke kommer til å bli like strålende. Så vi får nyte det mens vi kan.
Postet 01-07-22 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tilbake i Halmstad, skal være her til onsdag. Ingen store planer for dagen.
Postet 01-07-22 kl 09:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Siste dag før f (eller nesten, da, må innom jobb på mandag for å ta imot en leveranse). Fikk «dusjet» på vei til jobb.
Postet 01-07-22 kl 09:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Litt sliten i dag, etter sommerfest med mannens jobb i går. Det ble litt for sent, men vi fikk da glede av årets første tropenatt i Oslo.
Postet 01-07-22 kl 09:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er mye friskere enn i går, men på ingen måte helt frisk. Det er noe rart med å være syk om sommeren for man bader i svette og er iskald helt samtidig.

Jeg har siste arbeidsdag før f i dag. Men jeg er på ingen måte ferdig til å ta ferie, og lurer veldig på i hvilken grad dette skal forfølge meg. Jeg frykter at jeg bruker minst en uke på dårlig samvittighet for alt jeg burde ha gjort. Vi reiser ikke noe sted før til onsdag, så jeg har to dager på å slukke branner.
Postet 01-07-22 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Må ha slått av 3 vekkinger i dag, så kom en halvtime for sent. Men skal bli 2 timer over så går uansett i pluss. Orker ikke dra hjem før grilling.
Postet 01-07-22 kl 10:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det ennå ei uke jobbing på programmet før f, men det går greit. Det er veldig stille nå og en fin tid å nøste opp løse tråder og rydde i innboksen.

I helga får vi overnattingsbesøk fra lørdag til søndag og det blir så hyggelig med litt god tid til prat. Jeg gleder meg!
Postet 01-07-22 kl 10:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sol, varmt og lummert før det skal bli litt kjøligere og regne i kveld. God helg, lissom.

Enda to uker på jobb før f. så her har det ikke roet seg. Prosjektleder går ut i ferie, så da blir det kanskje mulig å få gjort noe også.
Postet 01-07-22 kl 10:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg tar ferie i dag, og det skal bli helt fantastisk.

Er i rute på jobb dersom det ikke kommer noe seilende i siste liten som jeg må ta.

Må finne frem koffertene i dag tenker jeg, og begynne å pakke litt. Reiser til Kypros på mandag.
Postet 01-07-22 kl 11:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna og jeg er i Köln. Vi kom i går, etter firetimers båttur på Rhinen fra Mainz og deretter en kjapp togtur. I dag har vi sovet lenge og spist brunsj på ærverdig kafé. Etterpå sjokolademuseet – og nå er vi på neglesalong og tar manikyr. Kontrastrik ferie.
Postet 01-07-22 kl 16:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har forlatt kontoret. :jippy:

Jeg ble ferdig med det aller meste, og det som ikke ble ferdig er overlatt til noen andre som har sagt at de drar det i land. En oppgave er utsatt til august, men det ble godkjent. Det var ikke noe sjakktrekk å sende ut over 100 e-poster kl 14.30 i dag, men det tok meg bare 20 minutter å trykke meg gjennom alle «jeg har ferie»-autosvarene.
Postet 01-07-22 kl 16:24 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har ferie fra lærerjobben, men det er langt i fra late dager i heimen. I helga skal vi ha et brudepar og to forloverpar boende her, og vi styrer og steller i stand til feiring. De betaler ikke noe ekstra for det, men vi sørger for at det er masse blomster overalt, de får bobler og jordbær når de kommer og litt nattmat når de kommer hjem. Håper de koser seg her.
Postet 01-07-22 kl 17:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Satt opp 2 nye skjermer på kontoret. En smule bedre lys enn de jeg hadde. Som i tillegg var i ulik størrelse.
Ikke mange fra oss som skal være med på grilling gitt.
Postet 01-07-22 kl 18:42 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no