Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 09-05-22 kl 09:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
På plass på kontoret igjen etter konfirmasjonshelg. Siste innspurt i rapportering, men det går nok greit.
Postet 09-05-22 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Snart jobb. Reknar med at det er ti trøtte tryner som møter med etter landstreffet, men eg får da fokus på dei ni som ikkje var der…
Postet 09-05-22 kl 09:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Tilbake på jobb etter Oslo-tur med Thåström-konsert som innfridde maks! At han er 65 er ikke til å fatte!

Ukas donter inkluderer foruten etterslep av hagearbeid etc, forhandlinger med potensiell storkunde og potensiell ny eier og konfirmasjonsforberedelser med 3 familiekonstellasjoner. Da er det bare å sette i gang!

Etter en kopp kaffe til.
Postet 09-05-22 kl 09:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh, Eia, var du der! Jeg også! Som publikum! Det var ganske magisk.

Jeg har eksamen i forskningsmetode om tre minutter og gleder meg aller mest til å være ferdig. Evt til å stryke og måtte konte, da. En verden av muligheter.
Postet 09-05-22 kl 09:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Maverick
Postet 09-05-22 kl 09:59 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på kontoret.

I dag har jeg samtale med omorganiseringsteamet i dag. Jeg er klar på hvor jeg ønsker meg inn i ny organisasjon, men jeg tror vi er for mange som vil inn i samme enhet. Jeg er spent på om jeg klarer å selge meg inn som en av de som "må" få den plassen jeg ønsker meg.

Men nå har vi holdt på med denne prosessen i trekvart år. Det skal bli litt godt å bli ferdig.
Postet 09-05-22 kl 10:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres trasig Tjorven.



Drømmejobben ble utlyst, jeg har søkt og ikke kommet videre. Det er egentlig greit. Ut fra søkerlisten var det flere med bedre fomell kompetanse enn meg. Så kan jeg mene mitt om at jeg ville være rett person for et sted som trenger en restart, men det hjelper dessverre ikke alltid



Neste drømmejobb ligger nok noen år unna, så nå skal jeg bare konsentrere meg om å gjøre en god jobb i den faktisk veldig gode jobben jeg har allerede.
Postet 09-05-22 kl 10:09 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Landet med et brak etter konfirmasjonshelg. Trenger egentlig en ny helg med det samme, dessverre synes ikke arbeidsgiveren at det er nødvendig. Så da så.
Postet 09-05-22 kl 10:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ja, Maverick - det var ganske magisk. Mannen min var helt lyrisk. Lyd, lys, mannen selv, og ikke minst bandet. Jeg liker egentlig ikke så store arenaer, men hans karisma nådde helt ut.

Tvi tvi på eksamen!
Postet 09-05-22 kl 10:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God mandag! Er pjusk etter en periode med for mye av alt. Har meldt fra til jobb at jeg går for halv maskin og jobber kun med et nøye utvalgt prosjekt som gir meg litt mer krefter akkurat i dag.
Postet 09-05-22 kl 10:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Syk på dag 12 eller no, pencilinkur hjalp noe men slettes ikke alt. Så da ligger jeg her da.
Ingen planer for dagen.
Postet 09-05-22 kl 10:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal liksom jobbe fullt, det ryker allerede første dagen.
Dugnad i borettslaget i ettermiddag. Ikke mye som skal gjøres heldigvis.
Og så kommer husgjesten.
Postet 09-05-22 kl 11:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Okei. Nå skjønner jeg ingenting for jeg er ferdig med eksamen og skjønner ikke hvordan pokkern det skal være mulig å bruke fire timer på de oppgavene der, så det er en viss mulighet for at jeg har misforstått noe essensielt og stryker med glans.

Jaja. Fint å bli fort ferdig, jeg har MASSE jobb som venter på meg! Husjhusj.
Postet 09-05-22 kl 11:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Annerledes start på uken enn tenkt , etter drukningsulykke i går. Gutten gikk på trinnet til mitt barn. Livet snur fort.
Postet 09-05-22 kl 14:22 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Maverick: Jeg er ganske sikker på at det har gått helt greit. Jeg har hørt om flere som har hatt tilsvarende opplevelser på den typen eksamen. Nyt at du er ferdig!

Jeg har gjort kartleggingssamtalen min. Sjefen var helt enig i at jeg søkte meg til riktig "boks", men det gjenstår å se hvor mange det er plass til i den boksen. Eller det vet vi egentlig - det er mer uvisst hvor mange andre som ønsker det samme.
Postet 09-05-22 kl 14:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så trist, Chablis.
Postet 09-05-22 kl 15:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Om jeg enda er på jobb? Ja!
Postet 09-05-22 kl 18:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Celebelen: Det er det virkelig.
Postet 09-05-22 kl 22:41 av Chablis Chablis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no