Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-02-22 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. I gang med innspurten i vurderingsbunken min. Må være ferdig til klokka 12.20. Det går nok bra, men de siste er alltid så tunge å komme gjennom. Vurderingsarbeidet er den delen av jobben min jeg liker minst.
Postet 22-02-22 kl 08:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Tilbake fra en bitteliten vinterferie. Rakk å gå litt på ski i sol, så litt farge i ansiktet ble det. Deilig!
Postet 22-02-22 kl 08:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Jeg sov litt frempå i dag, bare for at jeg trang det. Eller jeg var jo oppe å vekket han som må dras ut av sengen klokken 0600, men la meg etterpå og sovnet faktisk.

Kalenderen sier at dette blir en rolig dag på jobb, ikke rart det når 90% av de jeg jobber tettest med ligger med Korona denne uken.
Postet 22-02-22 kl 08:47 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har jeg sendt mann og sønn avgårde til Trysil for å stå på slalåm (dagstur). Sånt pleier jeg jo å ville være med på, men akkurat nå er den fysiske formen så dårlig at det er helt greit å sitte på kontoret og jobbe.

Snuppa er opptatt med skolerevy hele vinterferieuka, så i dag har jeg faktisk huset på egenhånd. Det skjer nesten aldri, så det må jeg nyte.
Postet 22-02-22 kl 08:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God morgen. Nå har jeg sendt en gutt på skolen og en ligger syk i sengen sin, og mannen er også syk. Tror ikke det er Covid, men vi får teste og se.
Selv må jeg få gjort litt i huset før jobb i ettermiddag. Siste dag på jobb før ferie i en uke. (Både frivillig og ufrivillig ferie i og med at butikken skal bygges om...men greit med litt fri da.)
Postet 22-02-22 kl 09:07 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks påvei ut døra. Ny dag nye muligheter eller noe sånt.
Postet 22-02-22 kl 09:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er alle 3 hjemme, lillebror har covid, storebror er kvalm og ikke i form, og jeg er sykemeldt. Både jeg og storebror tester foreløpig negativt.
Postet 22-02-22 kl 09:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Nok en hjemmedag. Tar sikte å komme meg en tur på kontoret i morgen. Denne hosten etter koronaen er jammen slitsom, kunne fint ha klart meg uten den..
Postet 22-02-22 kl 09:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I dag har jeg vært mamma i 17 år! Det er en blanding av mushy sentimentalitet og sjokk over hvor har årene blitt av! Jubilanten sover, kake på sengen tidlig på morgenen er ikke velkommet lenger. Middag på biffrestaurant i kveld, etter ønske fra «ungen».
Postet 22-02-22 kl 09:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Imponert over mann og Knert som drar på dagstur til Trysil, Tjorven! Det er jo mye kjøring på en dag.
Postet 22-02-22 kl 09:42 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 17-åringen, Martis.
Jeg fatter heller ikke hvor årene ble av. Min valgte mækkærn i går han da.
Postet 22-02-22 kl 09:50 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 22-02-22 kl 10:36 av star
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: Mannen min er nordfra, vet du. Han synes 2,5 timers kjøring hver vei er en nabolagstur.
Postet 22-02-22 kl 10:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 17-åring, Martis! Jammen blir de store, 05-barna.
Postet 22-02-22 kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Formen er ikke det helt store altså. Fryser, elendig konsentrasjon, sliter med holde øya oppe og bare suser. Ble bedre og så verre liksom. Hadde heller tatt noen skikkelige dårlige dager for så å være ferdig i stedet for dette.
Postet 22-02-22 kl 12:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Hurra for 17-åring Martis! Helt utrolig hvor fort tiden går.

Kom meg til slutt frem til Houston i går etter en lang reise med mye forsinkelser. Tar det litt rolig i dag tenker jeg. Programmet begynner ikke før 16.30 i ettermiddag. Så prøver å få til litt shopping. Trenger litt nye jobbklær etter 2 år i pysjen
Postet 22-02-22 kl 12:52 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kan rapportere at min 17-åring har blitt en som forsover seg. Som 16-åring forsov hun seg ikke en eneste gang, men nå har hun vært 17 år i tre uker, og forsover seg både støtt og stadig. Både vi og henne lurer fælt på hva i all verden som har skjedd.

Hun forsover seg ikke så mye at det faktisk gjør noe, men det blir MYE mindre tid til det hun normalt bruker 45 minutter på inne på badet om morgenen (hun har eget bad ellers hadde hun ikke kunnet holde på med "ingenting" så lenge hver morgen).
Postet 22-02-22 kl 13:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg hadde skikkelig mageknip da jeg våkna i dag. Tenkte det kom til å gi seg til jeg skulle ha timer kl. 12.20, men måtte bare innse i 11-tida at jeg ikke kunne dra på jobb med såpass magesmerter. Heldigvis en da da det var enkelt å hive seg rundt og legge ut arbeidsoppdrag til elevene.
Postet 22-02-22 kl 13:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no