Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-02-22 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Jeg ligger fortsatt i sengen, koronaen henger fortsatt i, men er på bedringens vei nå. Fortsatt tett og litt tung i hodet. Tror ikke det blir jobb i morgen.
Postet 20-02-22 kl 09:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Jeg våknet opp på nytt rom i ny leilighet. Har ikke gardiner, men sovet greit. Eldste er 17 i dag. Feiring hos mormor.
Postet 20-02-22 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen. Jeg ser dokumentar om Ukraina, med strikketøy og ullpledd. Er bedre enn i går, så ser for meg jobb i morgen i hvert fall. Viftet rundt med støvsugeren i går, så slipper å se på støvet under tv-benken i dag
Postet 20-02-22 kl 09:42 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Morn! Jeg ser OL i reprise, det er ikke særlig spennende. Får besøk av søsteren min i dag, så vi lurte på å feire fastelavn litt tidlig.
Postet 20-02-22 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi våknet opp midt i ei stupbratt fjellside i Tyrol! Vi kom fram i går kveld, så det var spennende å se omgivelsene i dagslys.

Jeg har mer eller mindre frivillig blitt sjåfør. Og jeg er i grunnen ganske fornøyd med å ha kjørt på ukjente veier i mørket, både motorveier med fri fartsgrense i Tyskland og 180° smale hårnålssvinger i Østerrike.

I dag: Ski i Alpene, i strålende sol!
Postet 20-02-22 kl 10:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Blondie, me hadde fastelavnsboller i går. Det funka veldig bra!
I dag er eg berre trøtt og utmattelsen heng i på åttende dagen. Kjære tid, så kjipt det er. Men det er sol ute da.
Postet 20-02-22 kl 11:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Koronaheimen holder ut her også…
Dagens planer er sofaen.
Postet 20-02-22 kl 11:42 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 17-åringen, millact.

Nydelig dag i dag også. Men jeg må bare få rydda.
Postet 20-02-22 kl 12:37 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 17-åring og første natt i ny leilighet, millact!

Jeg er fortsatt såpass med restsymptomer at jeg holder meg under pleddet på sofaen i dag også. Korpsseminar utgår helt klart, jeg er ikke i stand til å blåse i et instrument uten å hoste.
Postet 20-02-22 kl 12:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gid formiddag! Rolig morgen, rolig formiddag. Og en hel uke med fri foran meg. Strikking og kaffe på planen nå. Ut og spise ramen med gjengen i kveld.
Postet 20-02-22 kl 12:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Lite skravling i kaffestuggu i dag. Jeg måtte innom for å få litt pause i vurderingsarbeidet. Det går framover, men som vanlig saktere enn jeg hadde håpet.
Postet 20-02-22 kl 21:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk. Hun fikk kjøpekake i dag og var fornøyd med det.

Fysisk jobb i morgen, har ikke vært der siden desember.
Postet 20-02-22 kl 23:51 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no