Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 12-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Neste episode om Jensen blir forskjøvet en dag på grunn av uforutsette hindringer.

Kommentarer totalt 38

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Straks hjemme etter en natt på tog. T-banetunnellen ved Nationaltheatret er stengt, så vi får oss en ekstra rundtur på veien hjem. Egentlig ikke det vi trenger med to trøtte unger. Hjem til senga!
Postet 12-04-17 kl 08:23 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jaja, den som venter på no godt osv.

Sov godt Timar.

Jeg ble innkalt på et jobbintervju, litt på siden av mitt vanlige arbeidsfelt men spennende. Tror de ville ha ansettelse så fort som mulig, litt vanskelig for meg men drar å ser hva som skjer.

Ellers, litt shopping, trening og forberedelser til 12-årsdagen her i huset på Langfredag.
Påsken i år blir litt amputert av å følge opp siste innspurt i leiligheten, men det er greit.

God onsdag til alle.
Postet 12-04-17 kl 08:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen fra hyttekontoret. Strålende sol ute, rundstykkedeig på heving og spennende faglitteratur å lese inne. Jeg har det så vanvittig godt at jeg skjemmes. Sov godt Timar og familie, og masse lykke til på intervju Trixie!
Postet 12-04-17 kl 09:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen fra regnfulle Danmark. Nå skal jeg straks gå morgentur lang forblåste strender med hunden, og så skal vi til Århus for å treffe noen hyggelige folk etter det.
Postet 12-04-17 kl 09:45 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Seig morgen i dag. Men nå er jeg straks på vei til en kort arbeidsdag.
Postet 12-04-17 kl 09:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, noen timer til på jobb så er det ferie for meg også. Skal kose meg med strikketøy hele påsken!
Postet 12-04-17 kl 09:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
God morgen fra sydenland. Her har vi rolige og behagelige dager, tiden går med til bading, soling, familiekos og hygge. Huset vi har leid i år er bortimot perfekt når det gjelder solforhold og fasiliteter, så vi koser oss max.
Postet 12-04-17 kl 09:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Vi er bare seks stykker på jobb i dag, og jeg (som er fungerende seksjonssjef) har akkurat satt frem påskegodis. Noe må vi jo ha for å holde koken hele den 4 timer lange dagen når kantinen er stengt og alt mulig!
Postet 12-04-17 kl 09:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hei fra jobb, bare noen få timer. Få planer for påsken annet enn å kose oss og slappe av.
Postet 12-04-17 kl 09:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Mårn. Mannen sin rygg gikk i vranglås i går, så jeg måtte gjøre alt mulig annet enn å bygge påskekrim. Klart meg det er synd på. Planer for dagen får bli til underveis.
Postet 12-04-17 kl 10:14 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Stakkars mann og stakkars kone.
Postet 12-04-17 kl 10:21 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra syden land. Vi drar hjemover i dag, for del to av påska som blir vestlandspåske. Matforgiftningen bør slippe taket i dagsyns jeg, for deter ikke særlig kult å fly med diaré...
Postet 12-04-17 kl 10:22 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her har vi fått intet mindre enn to nye iPader på døra, og gutta klarer knapt nok vente til de er ferdig konfigurert. Jeg gleder meg til å slippe krangling om hvem sin tur det er, og tenker at å begrense bruken framover skal bli... interessant.

Plan for dagen: Tur ut. Ikke IPad. Ellers strikke og lese og se påskekrim. Spille spill mens minsten sover.

(Mulig det kanskje blir litt skjermtid i ettermiddag likevel - i går gikk vi tur i skauen til bestefar, og jeg er støl enda. Må muligens kjøpe meg sofatid... )
Postet 12-04-17 kl 10:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter og venter på at mannen skal jobbe seg ferdig på hjemmekontoret og så drar vi på hytta. Hytte i søndre Østfold er helt greit når det er så sen påske som i år.

Knerten har vært hos bestemor siden søndag, og vi plukker ham opp på veien. Det har vært deilig å ha stort enebarn i noen dager, men gjensynsgleden blir stor. Knerten er fremdeles min lille koseklump, og det savner jeg når vi er borte fra hverandre. Han er 9 år nå og jeg lurer fælt på hvor lenge han fortsetter med å være så kosete.
Postet 12-04-17 kl 10:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Min 8-åring, gutt, er nok lik din, Tjorven. Det er helt herlig synes jeg. Han og eldste er med besteforeldre, kommer i kveld, jeg gleder meg sånn til å se dem!
Postet 12-04-17 kl 10:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Acsa sin avatar
Det er bra jeg ikke er sjenert. Jeg er på fys.rehab og i dag morges banka det på døra, og før jeg hadde rukket å svare "kom inn" ble den låst opp og inn kom vaskedama.
Da satt jeg naken på senga. Det brydde hun seg ikke om, og tok søppelbøtta og gikk ut for å tømme den og lot døra til gangen stå på vidt gap.
Institusjonslivet, altså.
Postet 12-04-17 kl 11:03 av Acsa Acsa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det høres jo helt uhørt ut, Acsa!

Jeg har en kosete unge på 6 og han påstår han skal være sånn til han er minst 17, kanskje noen år etterpå også. Også spurte han veldig pent om han kunne få lov å bo hjemme et par uker etter at han fylte 18 her om dagen, fordi han gruer seg til å flytte fra mammaen sin.
Postet 12-04-17 kl 11:09 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Novla sin avatar
Haha, jeg har også en kosete 6-åring, og han var helt rystet her om dagen da jeg sa noe i retning av "når du blir voksen og flytter hjemmefra".
Postet 12-04-17 kl 11:34 av Novla Novla er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. To barn venter besøk av to barn hver. To treerbander var absolutt ikke planen, jeg er ikke sikker på hvordan dette kommer til å gå.
Postet 12-04-17 kl 11:44 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ååå Jeg som har brukt helga til å grue meg til superkosingen til Minsten skal ta slutt, og så sier dere at den ikke trenger å gjøre det på mange år??! 💕

Eldste var aldri særlig kosete, så da er det ekstra stas med alle klemmer og nuss fra Minsten. Er det et guttefenomen, kanskje?
Postet 12-04-17 kl 11:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mine to jenter er superkosete, eldste på snart seks kanskje mest av dem. Det er så fint!
Postet 12-04-17 kl 12:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eldstemann her blir 13 i sommar og deler framleis ut både klemmer og susser meg på kinnet eller panna kvar kveld. Det er så kos med store gutteslamper som framleis vil ha kos frå mammaen sin.
Postet 12-04-17 kl 12:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe på trappa i solskinnet. Bølgeskvulp som musikk.
Postet 12-04-17 kl 12:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Regn på ruta og lavt skydekke her. Solgløtt inn i mellom, men ikkje noko å gå ut for å nyte. Og eg som kjøpte puter til utestolane i går og alt mulig. Kjøpte til og med grillmat.
Postet 12-04-17 kl 13:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En særdeles kosete 7-åring bor hos oss også. 9-åringen har aldri vært i særlig kosete, men hun må ha nattakos hver kveld da.
Postet 12-04-17 kl 13:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar

Jeg er på jobb og her skal jeg bli.
Som en oppladning til å sitte her hele påsken, startet dagen med at adgangskortet ikke virket ...
Fikk fikset det, heldigvis. Nå er apekatten hentet av sin far, så da får jeg i det minste fred resten av dagen. Det er ikke mye produktivt med en seksåring på slep, gitt.
Postet 12-04-17 kl 14:04 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Minstemann på snart 9 er overkosete, mens 11.5 åringen også gjerne vil klemme ganske så ofte. Selv har jeg egentlig mest lyst til å kose med kjæresten. Denne kjæresten, som jeg kanskje egentlig syns er litt tidlig å kalle kjæreste men det er enklest, dro i dag. Det var kjedelig, men skal vel klare å kose meg i påska likevel.
Postet 12-04-17 kl 16:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så koselig med kjæreste, Polarjenta! ?

Jeg og eldste har vært på kino, kom hjem til ferdig middag og jeg sovnet en time på sofaen. Ikke dumt, tror jeg trengte det.
Postet 12-04-17 kl 20:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg så bildet, polarjenta. Og ble fryktelig glad på dine vegne.
Postet 12-04-17 kl 20:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Bildet? Bilde? Har eg gått glipp av noko? Gratulerer med kjæreste!
Postet 12-04-17 kl 21:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Bildet er på Facebook, så om du vil se det, så må vi nesten bli venner der tror jeg.
Postet 12-04-17 kl 22:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tørr du det da? Hehe.
Postet 12-04-17 kl 22:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hondacrv, er du utro? Flere FP - folk på FB?
Postet 12-04-17 kl 22:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Er vel ikke noe skummelt det, Honda.
Postet 12-04-17 kl 23:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg kunne aldri vore utro mot deg Albertine men vurderer no sterkt å la polarjenta bli min neste venn der.
Postet 12-04-17 kl 23:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Så koselig, Polarjenta!
Postet 12-04-17 kl 23:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hehe, du bestemmer selv, jeg er venn med flere herifra.
Postet 13-04-17 kl 00:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Så hyggelig, Polarjenta!
Postet 13-04-17 kl 09:38 av Bluen Bluen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no