Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

*tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

*tirsdag

Postet 08-02-22 kl 09:17 av Kaffestuggu
Oppdatert 08-02-22 kl 09:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Kjørt unger hit og dit på morgenkvisten, men nå er jeg på jobb. Rakk å få med meg godkaffe hjemmefra, så den nyter jeg nå sammen med mailsjekk og nitidig oversikt til vår potensielle storkunde.
Postet 08-02-22 kl 09:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Godmorgeny!

Er på jobb i den nye tilværelsen "mest på kontoret". Har startet med duolingo for å medmotivere ungdomsskoleeleven i spansk. Det går ganske greit, bare så synd at jeg bruker opp alle hjertene mine på å forsøke å lære det koreanske alfabetet også.
Postet 08-02-22 kl 09:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Tirsdagy? Trøttetirsdag? isj-tirsdag?

Sitter på fjernkontor. Mindre folk her enn på hovedkontoret, og jeg omgås generelt nesten ingen her jeg sitter. Tenker at det er greit når vi har smitte i hus. På hovedkontoret så deler jeg kontor med en person, samt at det stadig vekk er folk innom.

Må prøve å finne frem litt motivasjon og arbeidslyst i dag. Det sitter litt langt inne i dag, kjenner jeg.
Postet 08-02-22 kl 09:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Åh, skal du lære deg koreansk, tink?
Så artig! Jeg kan bare telle til ti.
Postet 08-02-22 kl 09:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter og venter på tannlegetime. Jeg gleder meg IKKE.

Men jeg skal på kontoret etterpå og ryktene sier at det er en del folk der. Det skal bli så koselig å se folk igjen.
Postet 08-02-22 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ja, Mex. Tenkte at det sikkert ikke var så vanskelig ettersom jeg kan noen kroppsdeler. Kan IKKE telle til ti da. Og opparbeider meg stor sympati for de med dysleksi når jeg skal forsøke å gjette hva de ulike tegnene betyr, en oval med streker på den ene eller andre siden. I tillegg så går jo opplæringen på engelsk, slik at lydene oa, ye, eu uttales annerledes enn jeg ville gjort på norsk. Så vi får se hvor lenge jeg holder ut.
Postet 08-02-22 kl 09:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her i dag, men helt alene da mannen er på kontoret. Ikke helt alene da, har jo hunden her.
Postet 08-02-22 kl 09:33 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Når vi først er inne på Duolingo. Gy er regnet som én bokstav på ungarsk og uttales nå som ligner på djz.

Jeg runda hele Duolingo på ungarsk, men klarte knapt å be om regninga på restauranter da vi dro dit. Jeg var på utveksling i Ungarn på vgs, og har en gang i tiden snakket ungarsk helt greit (men på ingen måte feilfritt). Men nå er alt glemt.
Postet 08-02-22 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, på kontoret og her er det nok mange, for nå var parkeringsplassen fullt på 2019-nivå gitt. Fikk heldigvis plass på den som ligger litt nedi veien. Møtebonanza neste!
Postet 08-02-22 kl 09:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Kontordag her også! Trening først - jeg syns liksom det er så stress og kav å komme seg ut dørene og på kontoret, at det ikke er noe ekstra å gå innom SATS på en ferdigtygd intervalltime, på veien. :rabla:
Postet 08-02-22 kl 09:55 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hjemmekontor fra morgenen, men nå er hurtigtesten negativ. Da blir det kontorkontor før jeg skal skysse den mulige pestbefengte ungen til teststasjonen.
Postet 08-02-22 kl 09:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg lurer på om jeg skal prøve å støvsuge, må sikkert ligge 3 timer på sofaen etterpå, men noe må jeg jo gjøre.
Postet 08-02-22 kl 09:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Føler meg allerede som en nobody.
Postet 08-02-22 kl 09:59 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor, skiskyting fra OL som bakgrunnsmusikk og alt i alt en fin dag.

Jeg skal rett og slett også ut blant folk i ettermiddag på strikk og drikk, uten drikking for min del tror jeg.
Postet 08-02-22 kl 10:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
I dag skal jeg være syk med god samvittighet. Kanskje se noe OL?
Postet 08-02-22 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ser OL på jobb og jeg da, millact.
På lydløs på telefonen så jeg kan titte innom nå og da. Jeg er ikke eneste.
Postet 08-02-22 kl 13:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Ol er greit. Noen fordeler må det være.
Postet 08-02-22 kl 13:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg kommer ikke inn i OL denne gangen, selv om jeg er hjemme. Tror det er fordi det går så tidlig på dagen; når jeg kommer på det, er de typisk ferdige for dagen.
Postet 08-02-22 kl 14:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no