Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 10-09-21 kl 08:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Fikk endelig svar på jobbtilbudet vi ga på mandag, så fra desember er endelig personalet styrket.

Men det er i desember. Nå er det alle mann til pumpene.
Postet 10-09-21 kl 09:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så godt Eia!
Jeg er hjemme i dag også. Feberen har sluppet taket, men jeg føler meg helt tom for krefter, så greit med en rolig dag til hjemme tenker jeg.
Postet 10-09-21 kl 09:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Mex!

Skal ta min første test i dag og gruer meg allerede. Håper det bare blir i nesen.
Postet 10-09-21 kl 09:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal jobbe noen timer før jeg skal ut og fly innenlands. Konfirmasjon i helga og få være sammen med nær familie.
Postet 10-09-21 kl 09:46 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Kaffe og litt fredagshumor på kontoret. Alt som det pleier.
Postet 10-09-21 kl 09:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Negativ test, som ventet.
Postet 10-09-21 kl 11:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hey, det er fredag.

Her har dagen fløyet avsted med mann som glemte telefonen hjemme og måtte få den levert, fakturaer med feil, kabal for drift og kommunens bygg under valget for vi drifter valglokalene også, litt omorganisering gruff osv.
Men nå begynner fredagsroen å senke seg.
Postet 10-09-21 kl 13:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ja og ellers så sitter jeg å trykker på F5 inne hos Petiteknit som skal komme med Purse i Technicolorserien i løpet av uken og det er i mitt hode i dag og jeg har bare litt igjen på min 3. Technicolor tote bag
Postet 10-09-21 kl 13:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag etter turbotravel uke, merkes på kroppen. Ett møte til, så tror jeg det blir tidligere arbeidsslutt i dag. Lov å håpe. Jobbhelg for mannen, så jeg skal henge med unger og plante lyng og gjøre hageting i helgen. Gleder meg allerede til langhelg og tur til Bergen neste helg! og bank i bordet.
Postet 10-09-21 kl 13:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Se der, der kom mønsteret. Da er det bare å bli ferdig med tote bagen og produsere noen punger også.
Jentungen har allerede bestilt minst 1, kanskje hun får lære å strikke de selv.
Postet 10-09-21 kl 15:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter her og hangler litt (bare trett, ikke syk) og lurer på om jeg skal gå hjem. På grunn av valget skal jeg arbeide i morgen og ha lange dager hele neste uke, så jeg kan ha godt av en litt rolig ettermiddag.

Dessuten har jeg kjøpt garn til ett nytt prosjekt https://www.pickles.no/tusen-tulipaner, selv om jeg egentlig har alt for mye liggende. Så jeg har bare lyst til å dra hjem og strikke.
Postet 10-09-21 kl 15:18 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Åh den var fin Blå. Gå hjem å strikk du, du får lov av meg.
Postet 10-09-21 kl 15:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Takk Frøy. Ja, den er superfin. Og ganske morsom å strikke.

Jeg har den allerede i grønt og nå skal jeg ha en i sort også. Veldig praktisk jakke å ha til å slenge over ting på kontoret.
Postet 10-09-21 kl 15:36 av Blå Blå er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no