Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 03-10-22 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

God morgen.
På plass på kontoret. Neste uke venter 3 dager med høstferie, gleder meg masse!
Men først får jeg vel komme meg gjennom denne uken.
Postet 03-10-22 kl 08:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontoret i dag. Kunne også tenkt meg noen dager fri i neste uke, men det blir nok bare med tanken.
Postet 03-10-22 kl 09:05 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gjesp, ja. I dag var det litt tungt å dra på jobb. Lang uke, mye greier
Postet 03-10-22 kl 09:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
På plass på jobb, men jeg tror jeg har lagt igjen arbeidslysten hjemme... Tungt å komme i gang i dag
Postet 03-10-22 kl 09:11 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På plass og tror heldigvis at arbeidslysten ble med meg. Jeg har funnet en rolig plass med fin utsikt og satser på arbeidsom dag. Jeg har til og med tatt med meg treningstøy og satser på trening på slutten av dagen.
Postet 03-10-22 kl 09:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er høstferie i Oslo, men i min avdeling er vi flere på jobb i dag enn det har vært noen gang siden omorganiseringen (før sommeren). Det er jo egentlig litt snodig, men jeg liker at det er folk rundt meg.

Jeg har nystrikket jakke på i dag, og er veldig fornøyd.
Postet 03-10-22 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Har kommet meg på jobb. Stille og rolig. Skal avspasere onsdag til fredag.
Postet 03-10-22 kl 09:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor her også for måtte ringe legekontoret. Ikke at de kommer til å finne noe selv om formen er på tryne.
Postet 03-10-22 kl 09:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Er på kontoret etter en helg med både jobb og avslapning. Rydding og samling av tråder blir fokus denne uka. Og forberedelser til lokale forhandlinger...
Postet 03-10-22 kl 09:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gitt jobben din måtte jeg fnise litt av 'trådene', tink
Ser det for meg.
Postet 03-10-22 kl 09:55 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Og nå fikk jeg melding fra NAV om at de slutter med barnetrygd bare fordi babyen min blir 18 år denne uka. Hørt på makan!
Postet 03-10-22 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har også nystrikket jakke på meg i dag. Den er gul og fin og myk som en liten sky. Lillesøster prøvde den på i går og truet med å annektere den. Jeg nektet, hun får strikke selv.
Postet 03-10-22 kl 09:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har lyst å reise hjem igjen, fyre i ovnen og strikke videre på min jakke. I stedet må jeg være her på kontoret, og folk forventer saker av meg. Makan!
Postet 03-10-22 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har arvegods etter minsten på meg. . Gul hettegenser.
Kaldt på guttungens rom. Kaprer jo selvsagt pulten hans med god stol når jeg har hjemmekontor.
Postet 03-10-22 kl 10:35 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 03-10-22 kl 12:28 av star
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor på meg i dag, bare Ville som får være hjemme og ha fri. Etter jobb skal jeg på MR-undersøkelse, det er første gang så jeg er spent.
Postet 03-10-22 kl 11:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet dagen med å grine av frustrasjon etter en kommentar på en funksjon prosjektet jobber med som vi ikke får til å levere på grunn av forsinkelser hos ekstern leverandør. Slike ting kommentarer er så unødvendige, spesielt når den kommer fra personer som sitter med all informasjon.
Postet 03-10-22 kl 12:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg holder meg fast i tanken på at det er høstferie til uka, men jeg vet ikke egentlig om det hjelper. Snart må jeg ta meg selv på alvor og faktisk rydde litt i arbeidsoppgaver. Jeg drukner sånn som det er nå.
Postet 03-10-22 kl 13:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Whoah, her er det semesterstart, og du store min så mye epost! Glemmer hvordan det er ...
Postet 03-10-22 kl 14:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har hatt første fulle arbeidsdag på veldig lenge og er stuptrøtt, men fornøyd. Fine kollegaer er gull verdt, altså. Kjenner likevel at det er greit at jeg bare skal jobbe 50%, for det tok på, gitt. Ingen planer resten av dagen.
Postet 03-10-22 kl 18:11 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no