Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 16-08-22 kl 06:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Dag to etter ferien og jeg er kommet meg på bussen til jobb. Jeg krysser fingre og alt annet jeg kan for at det blir bedre i dag enn i går, som var er rent mareritt.

Håper alle får en strålende tirsdag!
Postet 16-08-22 kl 07:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ha ein god dag, Frøy!
Eg skal snart på jobb, og er glad eg endelig får møte elevar i morgen. Fem plandagar er mye…
Postet 16-08-22 kl 08:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Snart klar for å starte på jobb sånn på ordentlig, nå er det i utgangspunktet ikke noe fri før til jul.

Ha en fin dag, alle.
Postet 16-08-22 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Altså, denne natta! Klamt og varmt, med styrtregn som melodi. Bah. Jeg ble nesten litt skuffa da jeg i tre-tida oppdaget at det "bare" var 19 grader, det var ikke engang tropenatt!
Postet 16-08-22 kl 08:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har altså så inne gamperævva gangsperr i _hele_ kroppen at det er så vidt jeg klarer å bevege meg.
PT’en min er tilbake etter 1,5 år (), men det er ikke muskelstyrken. I går trente jeg full kropp, i dag vurderer jeg amputasjon fra halsen og ned.
Postet 16-08-22 kl 08:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
I dag er streiken offisielt i gang; jeg har vært og snakket med de som sitter streikevakt og spurt dem om et par ting. Nå er det straks møte for å finne ut hva som må utsettes av ordre og til hvem. Det blir nok en travel dag.
Postet 16-08-22 kl 09:20 av millact millact er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Jeg forventa mer vær i går enn det jeg syns avisa meldte.
Blir vel rolig i dag da skravlelappene skal bort.
Postet 16-08-22 kl 09:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Klar på jobb i sommerkjolen som jeg bestemte meg for å ikke høstpensjonere riktig enda likevel, har morgenyoget og syklet til jobb og satser på en god arbeidsdag.

Håper dagen blir fin, Frøy! Spennende å møte elever Honda! Heldigvis er det snart jul, Polarjenta. Det er pyton å ha det for varmt om natta, Blondie. Løsningen er nok å flytte nordover. Pjusk og litt knegg til 007, lykke til med alt som skal ordnes millact. Og hva er skravlelapper star?
Postet 16-08-22 kl 09:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til med dagen Frøy.

Og all sympati til 007. Jeg gikk fjelltur i går og skal trene styrke i dag. Jeg må bare komme i gang etter en litt for daff sommer.

I går hadde jeg endelig nesten sovnet da noen fant ut at det var lurt å ringe kl. 23.10. Hvem ringer så sent når det ikke er krise. Og da fikk jeg jo ikke sovne igjen, så i dag er jeg surrete trett.
Postet 16-08-22 kl 09:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skravlelapper: de som stadig snakker. I telefonen eller med andre.
Vi har åpent landskap så når de er borte så merkes det.
Postet 16-08-22 kl 10:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret i regnværet. Jeg har for mange møter og for liten tid til å drikke kaffe med kolleger når jeg nå først er her. Synd, for jeg har fortsatt hodet i sommerferiemodus og har ikke så lyst til å gjøre alt for mye heller.
Postet 16-08-22 kl 10:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jammen er det mørkt og stormfullt i dag! Og veldig fredelig på UB; selv om det yrer av ferske studenter på Blindern, har de jo ikke begynt å lese ennå.
Postet 16-08-22 kl 10:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg mistet en buss i går fordi rulletrappen inneholdt sikkert tusen medisinstudenter

Lykke til med nytt skoleår, eller nye arbeidsoppgaver, dere som er i overgang akkurat nå!

Jeg har mest hudprøver i dag, og prøver å få dem unna før lunsj, så jeg kan bruke tid på noe annet etter lunsj. Ellers bekymrer jeg meg litt for hvordan jeg skal rekke både fjelltur og å vaske hus etter jobb, men det ordner seg sikkert.
Postet 16-08-22 kl 11:03 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Oppdatert 16-08-22 kl 11:19 av Appelsin
Gammel
Blånn sin avatar
I dag har jeg syklet triatlon «sykle til jobben»-utgaven. 25 m gange, 50 m svømming og 10,5 km sykling. Jeg var godt kledd og kom relativt tørr til jobb. Varmt og klamt vær i dag.
Postet 16-08-22 kl 11:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Søren, det skal jo være torden i kveld, så da utgår fjelltur. Da løste det seg greit
Postet 16-08-22 kl 12:24 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på Coldplay-konsert i dag og gleder meg som en unge.

MEN; veska mi er for stor (større enn et A4-ark), så den kan ikke være med inn på stadion. Så jeg må bruke formiddagen på å kjøpe en liten veske. Livet har bydd på større utfordringer.
Postet 16-08-22 kl 12:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Huset løper ikke vekk, Appelsin…
Å vekke husets tenåring kl 7 i dag, ga meg vibber til novembernørket som kommer. Grøss.
Postet 16-08-22 kl 13:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har hatt en supereffektiv morgen og formiddag. Men nå etter lunsj bare falt alt sammen. Jeg har ingen forklaring på det, men det var veldig vanskelig å holde fokus. Og jeg har ikke tid til å være ufokusert.
Postet 16-08-22 kl 13:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjelp, uke tre etter oppstart allerede, og jeg har fortsatt litt feriehode på! Dette går jo ikke! Og denne uken er det en hel dag som går bort i diverse info, teambygging og fest. Jaja, blir vel en vane igjen dette også.
Postet 16-08-22 kl 14:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hoi, hoi! Jeg har lunsjet med to stk. (firma-) beilere. Det er jaggu slitsomt å unngå å bite på kroken med den fiskinga deres, men jeg tror jeg klarte meg relativt bra. Det blir i hvert fall en nytt møte ganske snart.

Nå litt fakturering, og så er det snart kvelden. Hjemme står det husarbeid og trening på planen, så da blir det vel det.
Postet 16-08-22 kl 15:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Plandag 1 av 4 unnagjort. Ekstremt intenst, og den bar noe preg av at vi innfører Visma InSchool og alt er nytt for alle. Men jeg overlevde.

Jeg lever ellers tydeligvis på en egen planet, for vi hadde foredrag/peptalk av en fyr fra Finnmark fotballkrets, og han starta med å spille det som jeg etterpå fikk vite var Champions League-sangen. Jeg skjønte jo at det sikkert hadde noe med fotball å gjøre siden han var blitt introdusert, Bodø/Glimt skal spille CL i kveld, og han hadde bilde av Aspmyra stadion på storskjermen mens låta gikk, men sangen - som "alle" rundt meg kjente igjen - har jeg altså aldri hørt før.
Postet 16-08-22 kl 18:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no