Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 15-08-22 kl 05:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Oppe og ute av døra allerede. Har håp om å få fiksa et dekk.
Sov dårlig i natt så kan bli en lang dag.
Postet 15-08-22 kl 07:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Starter uken med hjemmekontor. Tannlegetime midt på dagen gjør det mest praktisk. Kaffe.Må.Til.
Postet 15-08-22 kl 07:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg starter som vanlig uka med kontorkontor. Har 2 kontordager i uka, og pleier å prøve å få det gjort mandag og tirsdag.

Her regnet det i morges, men god temperatur, ser ut som om det er opphold nå ute.
Postet 15-08-22 kl 07:39 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Her hos meg er 46 stk tatt ut i streik. Her er merkelig stille. Men jeg er enig i streiken! Vi venter på at ledelsen skal komme med noe offisiell info på hva vi andre skal gjøre. I mellomtiden drikker jeg kaffe og er her.
Postet 15-08-22 kl 07:50 av millact millact er ikke aktiv
Oppdatert 15-08-22 kl 08:42 av millact
Gammel
Fersken sin avatar
På jobb etter ferie og skal straks ta fatt på innboksen. Men først kaffe.
Postet 15-08-22 kl 07:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Måtte nytt dekk til.
Har kommet meg på kontoret.
Postet 15-08-22 kl 08:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
I bilen på vei til jobb. Litt satt ut i dag kjenner jeg, etter meldinger om at en bro i nabobygda har kollapset.
To biler i elva, men ingen status på personene enda.
Postet 15-08-22 kl 08:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Oi, Mex, måtte inn og sjekke NRK. Det ser dramatisk ut, håper det går bra med de i bilene. Skjønner godt at det er ekstra ekkelt når det er nært der man kjører i det daglige.

I dag føles det som første arbeidsdag etter ferien, selv om jeg egentlig har vært i jobb i 3 1/2 uke alt. Det er nemlig starten på semesteret og for det meste kontorkontor fremover. Jeg har sovet dårlig, og rukket å gjøre både morgenyoga, en rask gå/joggetur og å sykle til jobb...
Postet 15-08-22 kl 08:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Oi, Mex! Håper ingen er alvorlig skadet!

Jeg er på jobb, og her er første møte allerede avholdt. Nå skal enda flere papirer oversendes interessent, og så blir det produksjonsarbeid.

Jeg lever også fortsatt på en aldeles vidunderlig venninnehelg på Jomfruland i perfekt vær og perfekte omgivelser. :zen:
Postet 15-08-22 kl 08:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg starta dagen med kaffe i sola på verandaen. Det var veldig deilig! Helt stille, rein balsam for sjela.

Hjemmekontor i dag, men tur til kontoret i morgen i hvert fall. Da skal det plaskregne her.
Postet 15-08-22 kl 08:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg lurer egentlig mest på når jeg kan ta meg en telttur igjen...
Postet 15-08-22 kl 09:02 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Tilbake på jobb etter 7 uker avspasering/ferie.

Fellesmøte først, og så en tur på 2 videregående skoler for overføringsmøter og andre møter. Møter med BUP og Kommunepsykologer i morgen, så oppstarten ble rimelig brutal for et feriehode.
Postet 15-08-22 kl 09:05 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Føles litt brutalt her også, første dag etter en ukes ferie tror været gjør meg tung, er lummert.
Postet 15-08-22 kl 09:29 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Endelig er det folk på jobb igjen, det prates og les i gangene, og det er deilig å få folk på plass igjen. Ikke streik i Oslo - det er jeg glad for, selv om jeg støtter streiken i resten av landet.
Postet 15-08-22 kl 10:06 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Drikker kaffe på verandaen. Det er andre gang i sommer. Vi fikk altså tre fine dager nå på tampen av friperioden min. På lørdag var jeg på farta hele dagen, og i går var jeg på tur, så da ble det ikke verandakaffe før i dag. I morra blir det drittvær igjen, men da har vi første av fire plandager, så det er forsåvidt greit.
Postet 15-08-22 kl 10:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den var første tema på møtet vårt i morges, Mex.

Halve dagen gått på møter. Men jaggu fått innblikk i en god del ting jeg ikke er inne i. Artig.
Postet 15-08-22 kl 12:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Det gikk heldigvis bra med de involverte.
Men huff. Dette er jo tragisk for bygda.
Postet 15-08-22 kl 12:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det er hjembygda mi brua kollapset i, og det er den tredje store hendelsen i bygda i min levetid, så jeg ringte mamma i dag og foreslo at hun flytter nærmere oss. Forferdelig er det uansett, for et såpass lite bygdesamfunn. En spesiell første skoledag i første klasse for niesen min.
Postet 15-08-22 kl 12:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skjønner ikke at det ikke ble gjort tiltak etter forrige bru.
Veldig bra at det tydeligvis har gått bra med alle.
Postet 15-08-22 kl 13:54 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no