Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 23-07-22 kl 09:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Kaija sin avatar
God morgen! Sol i dag, etter en sjelden regndag i går. Jeg har ikke besøk. Og selv om gamle venninner er hyggelig, er det kjekt med en rolig hverdagslørdag etterpå. Har funnel Lille larven Aldrimetter på flere av de fine plantene mine, så det blir ikke festlørdag på de nå utflyttede og hjemløse småtassene.
Og så aner jeg at det ene flåttbittet mitt ikke er av det bra slaget. Følger med litt og vurderer en legetur.
Postet 23-07-22 kl 09:30 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dra til legen, Kaija. Bedre en gang for mye for oss som bor i flåttland.

Stille morgen her, før de andre står opp. Vi skal på en liten utflukt med motorsykkel i dag, ellers ingen planer.
Postet 23-07-22 kl 09:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Spiser frokost og prøver å få hodet på plass etter Vidar Villa-konsert sammen med tre av verdens beste folk i går
Ja, jeg dro gjennomsnittsalderen kraftig opp men veldig, veldig moro var det.
Man skal være litt gal.
Postet 23-07-22 kl 09:41 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Litt grått her, men det passer i grunnen bra. Bytur står på planen.
Postet 23-07-22 kl 11:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg våknet opp i Luxemburg, men sitter nå på toget i Belgia. Luxemburg var kult, men høydeskrekken min fikk skikkelig kjørt seg. Vi var på byvandring og deler av turen var ytterst på bymurene.
Postet 23-07-22 kl 11:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Dåpsgave i boks. I går var det hus-svosjing og klesvask, i dag er det hagesvosjing. Magen spiller fortsatt ikke på lag, men jeg ignorerer den som best jeg kan og tar pauser når jeg må. Ikke optimalt, men ikke f ... om den skal få ødelegge ferien mer enn nødvendig.
Postet 23-07-22 kl 11:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fortsatt drittvær her. Jeg har kjøpt meg puslespill, som vanligvis er en jule- eller påskeferieaktivitet. Jeg blir ikke fort værsyk, og trenger ikke at det er varmt, men nå er jeg lei av regn.

Skal snart og trene, og deretter treffe ei venninne på kafe.
Postet 23-07-22 kl 11:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
6 dager i telt unnagjort, nå er vi klare for avreise til København. 3 uker kjernefamilieferie foran oss.
Postet 23-07-22 kl 12:36 av Pelle Pelle er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no