Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 15-06-20 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Tilbake på hjemmekontor etter en deilig helg på hytta. Nå venter jeg på elektriker og rørlegger som skal koble til på kjøkkenet og rydde opp. Så skal vi olje kjøkkenbenken, og så skal alt være klart til bruk.:krysser fingrene:
Postet 15-06-20 kl 07:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Atter en mandag, håper denne uka går fortere enn forrige.

Etter denne uka, skal jeg kun jobbe 2 dager i uka før jeg tar ferie en eller annen gang i juli.
Frisørtime senere i dag.
Postet 15-06-20 kl 07:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor og Teams møter i dag.
Postet 15-06-20 kl 07:56 av Mex Mex er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hjemmekontor i godt vær og litt for lite å gjøre i dag.

Men jeg skal nok overleve.

Halvannen uke igjen før sommerferie og jeg må motivere meg for å få så mye gjort av planleggingen til høsten som mulig. Problemet er at alt er så usikkert med tanke på hva vi kan gjøre og det stresser meg litt.
Postet 15-06-20 kl 07:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. Det er varmt her, og det selv om sola ikke har fått skikkelig tak enda.

Jeg tror at jeg har min siste dag som delvis sykemeldt, men det blir opp til legen å bestemme om en times tid. Jeg tror i hvert fall at jeg er klar for full jobb igjen. Det er ganske hektisk nå før sommerferien med mye som skal avsluttes og da hadde det vært fint å kunne gjøre meg ordentlig ferdig.

Jeg starter ikke ferie før den 10. juli. Det er 4 uker til, men det er mye som skal skje innen den tid.

Denne uka har knerten sin siste uke på barneskolen. Jeg har hatt unger på den skolen i 9 år, så det blir litt rart å ta farvel.
Postet 15-06-20 kl 08:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor her også. Jeg fikk en fin halvtime på verandaen da de andre dro på jobb og var på plass ved pulten kl. 8.

Jeg får se hvor varmt det blir her i dag. I morgen blir det opp mot 30 grader her og da tror jeg faktisk det er bedre å være på jobb der det er kaldt for å få noe gjort.
Postet 15-06-20 kl 08:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, her stod verdens beste 16-åring opp 2 timer før han måtte for å kjøre lillesøsteren på skolen, det er så mye kjærlighet i den gutten at jeg blir litt rørt.

Her er det hjemmekontor, som jeg nok må gjøre alvor av å gjøre til verandakontor i dag.
Postet 15-06-20 kl 08:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Veldig så vanskelig det skal være å få sove natt til mandag altså! Varmt på soverommet, tankespinn og litt sen middag gjorde susen der. Skal jobbe i mange uker til før ferie, orker ikke tenke på hvor mange, egentlig. Men planlegger å dra til Vestlandet og jobbe siste uken fra barndomshjemmet, det blir litt feriefølelse før ferien, i det minste. Strålende helg, sommerfest med jobben fredag ble akkurat så utagerende som forventet, ikke så altfor mye fokus på smittevern utover kvelden skal innrømmes, men vi jobber jo sammen og møtes til vanlig, så vi får tro det gikk greit, at alle var friske før de kom etc. En fantastisk fin hagekonsert på lørdag med medbragt piknikkurv toppet helgen, fantastisk å høre levende musikk igjen!
Postet 15-06-20 kl 08:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg planlegger hjemmekontor fra Kreta i september. Jeg gleder meg allerede.
Postet 15-06-20 kl 09:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mitt hjemmekontor er deilig og svalt så langt, men det går nok over om et par timer. Her er det rettebunker og rapportskriving for alle penga.
Postet 15-06-20 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vakna opp til sol Alt blir lettare då. Minstemor har si siste veke på barneskulen, eldstemann er ferdig på ungdomsskulen og på fredag tar me ferie, heile gjengen.
Postet 15-06-20 kl 09:34 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På plass på hjemmekontoret her også, og med to syke barn. Får se hva jeg får gjort.
Postet 15-06-20 kl 09:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blæh! Telefonen min maste noe helt forferdelig om at jeg måtte foreta en oppdatering i helgen, så jeg gjorde det. Nå viste det seg at denne oppdateringen hadde den bittelille bugen at den satt telefonen min ute av stand til å motta innkomne samtaler.

Så legen har ringt meg 12 ganger i dag, og jeg har ikke klart å svare en eneste av gangene. Nå har jeg sendt legen 4 meldinger i pasientsky og håper at hun forsøker seg på en telefon til.

Nå er oppdateringen reversert, og jeg har igjen en telefon som fungerer også som telefon.
Postet 15-06-20 kl 10:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Dønn sliten etter jobbreise i forrige uke og barnedåp i helgen.
Postet 15-06-20 kl 10:06 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har startet dagen med løpetur i sola. Det var digg! Jeg fikk unna en god del jobb i går kveld, så jeg kunne til og med ta rolig start med god samvittighet!

I dag er jeg glad for at hjemmekontoret mitt er i underetasjen. Her er det så kaldt at jeg har funnet fram sokker og langbukse.
Postet 15-06-20 kl 10:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag er det vegg-til-vegg møter og utenfor sages og spikres det. Borettslaget bytter gjerder. Heldigvis blir det ikke så varmt inne i leiligheta, men jeg blir likevel forstyrra av lydene.
Postet 15-06-20 kl 11:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontoret mitt er på den siden av huset som får ettermiddagssol, så foreløpig sitter jeg fint, men det møtet som begynner klokken tre kan det spøke for. Ellers er det eneste sommeravslutning for i år i dag, det er en underlig stille juni på den fronten. På jobbfronten, derimot!
Postet 15-06-20 kl 11:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi jobber med å forberede de nye læreplanene som kommer til høsten, og har fått gjort masse konstruktivt i formiddag. Nå har vi tatt matpause, før vi skal prøve å være like konstruktive igjen etterpå.
Postet 15-06-20 kl 11:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har ført de siste standpunktkarakterene, avklart hvordan resten av uka blir, sendt e-poster, vurdert en tekst for en kollega, og nå planlegger jeg å henge på verandaen resten av arbeidsdagen. Skal bare kaste et blikk på Teams innimellom, men VG3-elevene møter ikke likevel... Møter på onsdag, jobb og hadet til elevene på fredag, så er jeg klar for et par planleggingsdager. Blir vel mer fagfornyelse, tenker jeg.

Herlig stille med tanke på skoleavslutninger her også, jeg skal på avslutning for påbyggingsklassen min i morgen, ungene har alt sitt på dagtid, med unntak av speideravslutning i morgen. I år har vi faktisk tid til å feire bursdag for junibarnet også, det er ikke verst!
Postet 15-06-20 kl 11:36 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fått flyttet meg ut og det var helt riktig i dag kjenner jeg. Er snart i bunn av mailboksen og kan begynne på litt tyngre saker.
Postet 15-06-20 kl 11:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har jaggu fått lov å bli med på et møte.
Men det var så langdrygt at jeg knapt rekker å gjøre noe annet før jeg må gå.
Postet 15-06-20 kl 13:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Juhu! 28,2 grader på kontoret. Nå arbeidstidsforhandlinger.
Postet 15-06-20 kl 14:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pyttsan, Blånn. Vi var over 30 på den forrige jobben min. Fatter ikke helt at vi fikk gjort noe.
Postet 15-06-20 kl 16:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
29,6 nå... Jeg tar kvelden og sykler hjem.
Postet 15-06-20 kl 17:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Varmt her også, men helst ute. Inne har vi "snudd" varmepumpa til kjøling, så her er det ganske deilig.
Postet 15-06-20 kl 18:35 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no