Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 04-07-22 kl 09:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ohoy! Siste uke før F. Møkkavær. 2022 .
Var oppe tidlig for å skysse yngste avgårde på en ukes leir. Tror hun kommer til å få det helt supert!
Postet 04-07-22 kl 09:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Vi er i Kiel. Skal på Netto nå så Frøkna får brukt kvota si – og mi – på drikke i sin prisklasse. Så blir det båttur hjem.
Postet 04-07-22 kl 10:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på kontorkontor omgitt av fine mennesker så skal nok klare å komme meg gjennom noen uker til før F.

Jeg startet morgenen med å røre sammen en vaffelrøre så vi kan kose oss litt ekstra i lunsje.
Postet 04-07-22 kl 10:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skulle egentlig på kontoret i dag, men ombestemte meg på morgenkvisten og fikk sove 45 minutter lengre.

Nå håper jeg at guttungen våkner før jeg går tom for strøm, reiseladeren til Pcen er på rommet hans.
Postet 04-07-22 kl 10:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sitter og ser på drittværet ute. Skal straks vekke noen unger før vi begir oss ut på en tur til byen. Har planlagt for litt inneaktiviteter i dag og i morgen.
Postet 04-07-22 kl 10:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er hjemme igjen etter en fin feriehelg. I dag avløses kjærestens barn av mitt, så vi må nok finne på noe sprell denne uka også.
Postet 04-07-22 kl 11:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke drittvær her.
Fått kommentar på at jeg var streng i dag, men det var jaggu på sin plass. Jeg er og på innsiden.
Postet 04-07-22 kl 12:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig på hjemmekontoret. Venter fortsatt på noen underlag slik at jeg får fullført jobben jeg har på listen min for denne uken. Jeg merker godt at store deler av organisasjonen har ferie nå.
Postet 04-07-22 kl 12:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg jobber også denne uka, men motivasjonen er laber, både for jobb og egentlig ferie også. Jeg tror liksom ikke noe på at vi kommer av gårde.
Postet 04-07-22 kl 12:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har starta på prosjekt kjøkkenbord. Skal omsider få malt det. Det krever litt pussing før eg, kan grunne og male. Så i dag skulle eg pusse det. Men, huseigar har lånt skjøteledningen min til lammene sitt strømgjerde. Jada. Skal eg satse på at dei held seg innafor i dei timane eg pusser?
Postet 04-07-22 kl 13:22 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Der ble det streik i SAS. Da må jeg fly hjem med Norwegian klokka 21.30 i morra, i stedet for med SAS klokka 17.30. Ikke kan jeg slappe av i loungen mens jeg venter heller, som planlagt. *i-landsproblemer*
Postet 04-07-22 kl 13:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har et jobbintermezzo midt i F – tre dager med masse møter og greier. Prøver å finne igjen hjernen.
Postet 04-07-22 kl 14:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Postet 04-07-22 kl 15:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no