Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 09-02-20 kl 09:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
O heilage morsdag! Jeg har allerede feiret dagen med å sove kjempedårlig i stormen, ryddet kjøkkenet, og nå lager frokost. Men ryktene sier at de bedårende barna skal bake boller til meg i ettermiddag. Tulipaner fikk jeg i går, så jeg er vel ikke i posisjon til å klage, egentlig.
Postet 09-02-20 kl 09:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dag 2 av møtehelg. Jeg sov litt dårlig i natt, så jeg har mer lyst til å sløve på rommet enn å gå ned og vedta ting. Men, det er i hvert fall kaffe nede.
Postet 09-02-20 kl 10:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tenåringssønnen brummet «god morsdag» fra rommet i ni-tiden i morges, det var både uventet og utrolig hyggelig. Nå vegeterer jeg på sofaen før jeg skal lage middag til mamma i ettermiddag.
Postet 09-02-20 kl 10:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ligger i senga enno. Eg høyrer dei tre trolla jobber på kjøkkenet, så eg trur eg snart blir overraska med frukost.
Postet 09-02-20 kl 10:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg fikk akkurat frokost på senga. Vi har egentlig aldri hatt noe forhold til morsdag, verken mannen eller jeg, men fordi vi plutselig satt der med to og så tre tette barn, noe som innebar både harde svangerskap og mange år med mye sjukdom hos barna, så har jeg innført morsdag som nødvendig lyspunkt i tilværelsen. Det har krevd noen års oppdragelse av mannen, da. Det krever fortsatt en temmelig klar bestilling. Uansett er det hyggelig med frokost på senga en dag i året! Nå er vel strengt tatt ungene store nok til å fikse morsdag sjøl, og de har sett nok modellering, så nå må jeg begynne å bearbeide dem.

Men først: Te.
Postet 09-02-20 kl 11:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Jeg fikk frokost av barna, men ikke på sengen. De vekket meg og kom inn i sengen. Veldig koselig!
Postet 09-02-20 kl 12:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frokost , gave og koselig kort før jeg sto opp i dag, veldig koselig.
Det blåser mye og regner,blir nok ingen lang tur ute i dag.
Postet 09-02-20 kl 12:07 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Herremannen har dratt på jobb og rakk nok ikke å våkne nok til å huske dagen før han dro ut av døra. Men vi har avtalt morsdags-sushi i ettermiddag. Og Frøkna har sendt hilsen på Messenger. Tatt i betraktning at jeg synes morsdag er noe tull og vi aldri har markert det, kan jeg vel ikke klage. (Det var Herremannen som absolutt ville markere dagen, derfor sushi. )
Postet 09-02-20 kl 12:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Lillebror baker kake, etter eget hode. Jeg er spent.

Senere i dag skal vi til mamma og pappa og spise kake.
Postet 09-02-20 kl 12:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg fikk sove lenge og har åpnet gave som eldste kjøpte i går. Koselig morsdagskort og noen småting inn vet jeg setter pris på.
Postet 09-02-20 kl 12:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sats hadde morsdagstilbud og man kunne ta med seg mor (eller datter) på trening. Så snuppa og jeg har trent i dag. Riktignok hver for oss, men vi har trent på en søndag.

Nå skal vi snart i bursdag til en niese.

Mann og sønn er i Tyskland. De skal egentlig fly hjem i kveld, men det er masse innstilte avganger på grunn av uvær, så det gjenstår å se om de kommer eller ikke.
Postet 09-02-20 kl 14:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kjøpte tulipaner til meg selv i går, det er vel as å mye morsdag som det blir her.
Rydder og leser.
Postet 09-02-20 kl 15:06 av star star er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Jaggu hadde ikke minsten med seg to slag kake etter å ha vært oppom bestemora
Postet 09-02-20 kl 16:33 av star star er aktiv nå
Gammel
Så koselig, Star! Det fortjente du.
Postet 09-02-20 kl 16:59 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no