Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 28-10-21 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra kontorkontoret. Første fysiske møte siden mars 2020 her. Og så tenkte jeg at jeg skulle ta influensavaksine som de tilbyr til de ansatte i dag.

Skikkelig høljeregn her i dag, typisk vestlandsvær.
Postet 28-10-21 kl 08:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Vi begynner å få hodet over vannet på jobb. Det er en god følelse. Jeg har til og med begynt på regnskapsbilagene for september.
Postet 28-10-21 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Ikke så mye arbeidslyst å finne.
Postet 28-10-21 kl 09:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her er det hjemmekontor hele uken, men i neste uke blir det kontorkontor hele uken før jeg håper at det roer seg litt og jeg kan gå tilbake til to dager kontorkontor og tre dager hjemme.
Postet 28-10-21 kl 10:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Her er det varslet strømbrudd i løpet av dagen. Heldigvis bare i kontorfløyen, slik at jeg kan rømme til andre deler av bygget med lys og forhåpentligvis nett om det skulle bli langvarig.
Postet 28-10-21 kl 10:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er også på kontoret i dag. Men det er veldig stille her i dag, mange som er vekk. Jeg tror det er jobbreiser på de fleste og ikke hjemmekontor, så det normaliseres sakte, men sikkert her.
Postet 28-10-21 kl 10:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kontorkontor her, og i dag har vi 6 personer på plass, av 12 faste! Et helt, lite langbord i lunsjen!! O lykke!
Postet 28-10-21 kl 14:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag. Valpen lagde ordentlig drama i går og endte på dyresykehus i natt med intravenøs væske og kullbehandling mot en forgiftning av ukjent stoff. Jeg har liten tro for at han har lært å ikke spise alt han ser, så vi må bare passe enda bedre på. Hvis bare folk kunne droppe å spytte ut snus og tyggis og kaste sneiper på gata! Vi har ihvertfall en frisk og rask valp hjemme nå, jeg var ikke så sikker på det utfallet i går.
Postet 28-10-21 kl 15:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så skummelt, Martis! Godt det gikk bra.
Postet 28-10-21 kl 20:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Uff, så skummelt med forgiftet valp! Godt at det gikk bra

Vel vel, dette regnværet tuller ikke. Tror ikke det har stoppet så mye som et sekund hele dagen
Postet 28-10-21 kl 21:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Å Martis så skummelt. Jammen ikke kjekt med glupsk valp.
Postet 29-10-21 kl 00:32 av Dali Dali er ikke aktiv
Oppdatert 29-10-21 kl 23:21 av Dali
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no