Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 28-07-21 kl 09:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Frisk start på dagen, jeg var glad jeg hadde regnklær på, helt til jeg tok de av, lurer på om de tørker til i ettermiddag. Kanskje badedrakt hadde passet bedre i dag.
Postet 28-07-21 kl 09:39 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har nettopp fått vaksinedose to og synes verden ser lysere ut enn på lenge. Nå er det snart håndball, fine greier.
Postet 28-07-21 kl 09:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hotellfrokost i tigerstaden. Straks litt shopping og lunsj før vi setter kursen hjemover.
Postet 28-07-21 kl 10:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemmekontor, tar ferie på fredag, det blir godt.

Skal få vaksinedose 2 ca 11.30.
Postet 28-07-21 kl 10:39 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En gråværsdag i ferien. Skulle egentlig tatt dose 2 i dag, men siden en liten sommerforkjølelse henger i, så har jeg flyttet timen til neste uke.
Lurer på en rolig fjelltur på formiddagen mens det er oppholdsvær. Ellers sitter jeg og funderer på om jeg skal være litt ego, og svi av en del feriepenger på noe jeg har ønsket meg i mange år...
Postet 28-07-21 kl 11:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har kjørt ei treningsøkt på stuegulvet og sitter og monterer ferdig ei kofte. 25+ grader her for andre dag på rad, så da blir det innedag for meg. Jeg klarer ikke å være ute i sånne temperaturer. I går gikk jeg til Kid for å kjøpe sengetøy (ca 25 min), og da måtte jeg bare få Frøkna til å hente meg; ble kvalm og svimmel av sola.
Postet 28-07-21 kl 11:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Måtte rømme i skyggen. Heldigvis blåser det sånn at flyvende angripere for det meste skygger banen.
Postet 28-07-21 kl 14:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Det har regnet her en stund, men nå skinner det opp. Fint, for jeg skal ut og kjøre med eldste etter middag.
Postet 28-07-21 kl 16:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Telefonen min trakk til slutt sitt siste sukk etter en lang og trofast kamp, og plutselig har jeg ny telefon. Kan jobbe meg rundt mange stener, men jeg klarer ikke jobbe meg rundt "ingen hører hva jeg sier når jeg snakker i telefonen og jeg hører ikke hva andre sier om jeg ikke har på høyttaler"-stenen.
Postet 28-07-21 kl 16:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no