Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 12-02-24 kl 06:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mandag og påfyll av snø. Jeg antar det er kaos på veiene, så jeg beregner litt ekstra god tid. Det er bare fire minusgrader, i det minste. Siste innspurt før f neste uke.
Postet 12-02-24 kl 07:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har et stort og skummelt møte med mange viktige folk i dag. Jeg gruer meg så mye at jeg har mest lyst til å kaste opp. Men jeg kommer meg gjennom dette også.
Postet 12-02-24 kl 08:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Heia Tjorven, dette nailer du!!
Jeg var uggen og kvalm i hele går, og endte med oppkast ved leggetid, så jeg fant ut uansett hva jeg har, så skal jeg ikke plage omverden med det i dag. Har ringt og flyttet en tannlegetime, og skal delta på et teamsmøte kl 14. Det heter visst blåmandag i dag, dagen etter fastelavnssøndag.
Postet 12-02-24 kl 08:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg har hatt en helt nydelig hyttehelg og hadde ikke det minste lyst til å reise ned i går og gå på jobb i dag. Men, sånn er livet.

Heldigvis er det en fin dag på kontoret også. Med ganske mye å gjøre, men med hyggelige folk rundt meg. Og rykter om fastelavensboller på kontormøte i dag.
Postet 12-02-24 kl 08:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det var ikke så ille på veiene innover mot Oslo i dag, men jeg mistenker at hjemturen tar tid - og i morgen har jeg rett og slett tenkt å ta hjemmekontor. Føler jeg planlegger livet etter værmeldingen om dagen, men det har sine fordeler.
Postet 12-02-24 kl 08:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Heia Tjorven! Dette fikser du.

Vi får besøk av gode kunder på jobb i dag, så jeg skal fikse litt ekstra god lunsj, og legge siste hånd på presentasjonen som skal testes i dag på kundene, før den skal presenteres på et eksternt arrangement på onsdag. Sosial uke på jobb, med andre ord.
Postet 12-02-24 kl 08:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tjorven!
God bedring, Fintdethei!

Jeg er hjemme med en skikkelig syk 13-åring. Legetime nå om 30 min. Jeg mistenker kraftig halsbetennelse. Skyhøy feber og halsvondt.
Nå er jobben min ganske fleksibel og grei, så det er ikke noe problem å være hjemme med han. Men hvordan gjør folk det ellers med ungdommer som blir skikkelig syke? Jeg lar jo ikke en 13 åring ligge alene hjemme med 40 i feber liksom.
Postet 12-02-24 kl 09:11 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tjorven og god bedring, Fintdethei.
God bedring til sjuklingen din også, Mex!

Har kjørt guttungen på skolen og handla i samme slengen. Nå har jeg litt rydding og vasking å gjøre.
Postet 12-02-24 kl 09:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag vakna eg i eiga seng. Ei periode til no, så skal eg finne attende til kvardagen og ha auge og omsorg for andre enn meg sjølv og mine næraste.

Har drukke etterlengta god kaffi, trøsteshoppa Auk som eg har hatt på ynskjelista lenge og no har eg fyra i peisen og ser fram til ein roleg sofakveld.
Postet 12-02-24 kl 15:10 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg overlevde møtet mitt, og vel så det. Departementet var helt enig i mitt/vårt syn på saken. Dette var skikkelig digg.
Postet 12-02-24 kl 16:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så deilig Tjorven. Gratulerer.

Jeg tror at jeg er alene igjen i kontorlandskapet nå og nå skal jeg også snart gå.
Postet 12-02-24 kl 16:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Velkommen hjem igjen, Syrinx.
Postet 13-02-24 kl 07:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no