Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 12-08-20 kl 09:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Morn morn! Jeg skal spille inn undervisningsvideoer i dag. Nå sitter jeg nysminket og nypyntet og prokrastinerer litt.
Postet 12-08-20 kl 09:19 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Spennende Heilo!

Jeg er allerede i første Teamsmøte, men klarer fint å gjøre tre ting samtidig.

Nydelig vær og varmt.
Postet 12-08-20 kl 09:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Lykke til Heilo. Det høres litt gøy, og veldig rart ut.

Noen fordeler er det jo med hjemmekontor. Jeg har nettopp vært ute og hengt opp klesvask i nydelig morgensommerluft. Jeg synes at det er så deilig å henge opp klær ute.

Siden jeg var på kontoret i går og skal igjen i morgen, så klarer jeg å bare nyte å sitte hjemme i dag. Og sommerskjørt, bare legger og bare føtter er deilig på hjemmekontoret. Jeg har til og med et Skypemøte om en liten stund, så jeg skal få snakket med noen også.

Jeg har sovet dårlig i natt, jeg oppdaget i morges at vinduet hadde vært lukket, så ikke rart at det ble for varmt. Så jeg lå og la strikkeplaner i hodet mitt. Jeg skylder på amylin som har introdusert meg for strikkeinstagram. Jeg ser og ser og får så mye inspirasjon at det nesten er for mye av det gode.

Etter jobb i dag skal jeg ned på den lokale treningsbanen og prøve meg på litt forsiktig styrketrening med den ryggen som ble vond for halvannen uke siden, men som er veldig på bedringens vei.
Postet 12-08-20 kl 09:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Fortell hvordan det går da Heilo, jeg har visst sagt at vi skal gjøre det samme på jobben min...

Endelig litt deilig sol og sommer her vest. Det er litt stusselig å bruke ettermiddagene til å male, men snart er vi i boks med nymalt hus.
Postet 12-08-20 kl 09:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg forsov meg i dag. Jeg må ha gjort noe feil, for klokka mi vekket meg aldri mer enn en gang, selv om jeg mener at jeg trykket på snooze. Men det er fordelen med hjemmekontor. Det går ganske fort å komme seg på plass.

Jeg kjenner at antall arbeidsoppgaver begynner å ta seg opp så smått, og det er fint. Jeg har ikke overarbeidet meg disse første arbeidsdagene.
Postet 12-08-20 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er ferien over for eldste, første skoledag i dag.
Jeg skal til fysio før jobb. Ny fysio. Nei forresten, hen er manuellterapeute.
Postet 12-08-20 kl 09:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har også hjemmekontordag i dag, etter å ha vært på kontoret to dager på rad. Det var helt nydelig å få møte folk igjen, men det var nå litt deilig å kunne sove bittelitt lenger i dag og likevel være tidlig "på jobb" i dag.

Har flere teams-møter i dag, så jeg er ikke redd for å visne bort i min ensomhet på kontoret heller.
Postet 12-08-20 kl 09:30 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Trøtt i trynet, men på plass på kontoret. Det ser ut som jeg skal ha teamsmøte senere i dag, men det blir (heldigvis) uten video.
Postet 12-08-20 kl 09:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Strålende vær og er på hytta med fire kids. To tantebarn og mine egne. En snartur hit for å klippe gress og rydde ut av kjøleskap. Blank fjord, beitende dyr og sol fra skyfri himmel. Ferien går mot slutten og veldig fint med litt finvær før hverdagen starter.
Postet 12-08-20 kl 09:41 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, på kontoret etter levering av smørblid sjuåring, så vidt hun har tid til å si hadet.

Lader opp med kaffe og teknologiprat fra virtuell Arendalsuke, i dag skal jeg teste og nerde litt.
Postet 12-08-20 kl 10:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kontordag på meg. Har kaffe og teamsmøte selv om jeg er på kontoret. Det er vel slik det skal være fremover.
Postet 12-08-20 kl 10:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg startet dagen med å spise frokost med ungene på Åpent bakeri på Damplassen. Veldig koselig og nydelig vær!
Postet 12-08-20 kl 10:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Det høres ut som en koselig start, Toffskij!

Ja, Palmen, bare å bli vant til det. Vi har visst strammet inn igjen hos oss, så fremover blir det sikkert lunsj på pulten.
Postet 12-08-20 kl 10:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Teamsmøter her også ja, selv om jeg er på kontoret. Heldigvis er ikke hun jeg deler med her, det hadde jo vært rimelig forstyrrende. Blir interessant å se hvordan det blir fremover, vi har ikke fått helt klare retningslinjer ennå.
Postet 12-08-20 kl 10:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er skyflet tilbake på hjemmekontoret, så jeg er veldig glad jeg fikk et par dager fysisk på jobb i forrige uke.

I natt har jeg sovet godt, etter marginalt med søvn sist natt, så jeg sitter her smått i ørska og lurer på om det er meningen jeg faktisk skal gjøre noe i dag.
Postet 12-08-20 kl 11:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Siste feriedag. Eg føler meg ikkje ferdig feriert enno
Postet 12-08-20 kl 11:34 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi pakker inn i bilen. Første transportetappe på vei hjem skal kjøres i dag.
Postet 12-08-20 kl 11:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sol, sommer, hengekøye og strandliv hele dagen, denne dagen kan redde sommeren min.
Postet 12-08-20 kl 11:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er onsdag. Tre heile dagar til søndag. Eg har mye under kontroll, men eit par avtaler som må på plass. Blir fint med konfirmasjon, men også fint at det snart er over.
Postet 12-08-20 kl 14:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
27 grader her! Muligens litt i overkant, men vi klager jo ikke. Jeg sitter uansett inne på hjemmekontor med mer enn nok å gjøre. I kveld blir det grilling.

Gleder meg til helga, da skal dattera og jeg på fjelltur til en turistforeningshytte i 2 netter. Det er meldt nydelig vær, så det blir nok veldig kjekt.
Postet 12-08-20 kl 14:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Andre arbeidsdag, første dag med migrene.

Jah.
Postet 12-08-20 kl 15:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Varmt og godt. Middagen tas ute på et svaberg med bading.
Postet 12-08-20 kl 15:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg hadde tre uker tidlig ferie (fra 29. juni) og har så jobbet tre uker og nå har jeg en ferske til. God timing med tanke på været. Vi koser oss på hytten, Herremannen, 17, flakser litt frem og tilbake, men er her nå.
Postet 12-08-20 kl 16:11 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no