Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 25-02-23 kl 07:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Her er det Hytteliv og vinterferiestart.
Jeg håper forkjølelsen slipper taket snart. Litt bedre i dag enn i går, så det går rette veien.
Postet 25-02-23 kl 09:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
God morgen! Sol og nydelig ute. Vurderer en lang tur med venninne hvis hun kan.
Postet 25-02-23 kl 10:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sol og nydelig ute, vi tilbringer dagen med å kjøre på søppelfyllinga og gjøre andre ærend. Jeg vil heller på ski.
Postet 25-02-23 kl 11:38 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det skjønner jeg, Dali!

God formiddag. Nydelig vær ute, så gåtur er obligatorisk. Snart. Først litt mer kaffe.
Postet 25-02-23 kl 12:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her må oppgaven gjøres ferdig og leveres. Begynne på ny oppgave. Lage kake og rydde i studiepapirer.
Ja samt få med seg en kamp eller 2 eller 3 på TV. Kan ikke huske det har vært så jevnt på slutten før.
Postet 25-02-23 kl 12:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fin sol her også. Jeg jobber litt med studier før vi skal gå en tur i det fine været. Litt styrketrening i ettermiddag. Rolig lørdag.
Postet 25-02-23 kl 12:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Litt sol, litt overskya, mykje lyd av snøplog og snømåking.

Litt mindre haudverk i dag, så trur eg skal byrje på eit puslespel. Bortsett frå det, ingen planar.
Postet 25-02-23 kl 13:17 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Vasker klær og har vasket terrassen. Nå blir det gåtur med venninne og hunden hennes.
Postet 25-02-23 kl 14:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hallo! Jeg har fikset neglene mine og tatt tre nye piercinger i venstre øret. 50-årskrise.
Postet 25-02-23 kl 15:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag. Jeg jobber og jobber og håper å bli ferdig med vurderingsbunkene i løpet av helga, så jeg kan vinterferie-flate ut fra mandag.
Postet 25-02-23 kl 16:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Drikker vin mens mannen lager til skrei med tilbehør. Sløv lørdag, nokså forkjølet alle tre. Men kanskje vi orker skitur i morgen.
Postet 25-02-23 kl 20:11 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no