Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-02-24 kl 05:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
5 er alt for tidlig på en lørdag.
Ligger fortsatt i senga da, men snart er jeg ferdig med boka.
Postet 03-02-24 kl 08:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Enig, Star! Jeg våknet riktignok 05.15, men da var det umulig å ligge mer. Nå har jeg ruslet litt rundt for å løse opp rygg og hofte, så nå ligger jeg på sofaen igjen. Snart barselbesøk.
Postet 03-02-24 kl 08:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
5 er tidlig, ja. Jeg var også oppe en tur i den tiden, men jeg klarte heldigvis å sovne litt igjen. Nå er kaffeproduksjonen i gang, og jeg lurer på om jeg skal ta en tur etter kaffe og litt frokost med håp om litt dagslys. Senere blir det kino i byen.
Postet 03-02-24 kl 09:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg la meg halv tre, så da føltes halv åtte tidlig

Jeg må vaske huset og får besøk senere i dag. Gutter og regnvær er andre ingredienser. Hadde første treningsfri dag i går på to uker, vurderer å la denne være fri også.
Postet 03-02-24 kl 09:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ser den, Appelsin.

Må rydde og vaske litt her også. Får husgjest i morgen.
Postet 03-02-24 kl 09:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her virker hormonene, så nå det er slutt på å våkne klokka 05.00.
Vi er på fjellet, og regnet har gått over til snø. Blir ikke bakken på meg, men mulig en tur i lysløypa.
Postet 03-02-24 kl 10:13 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Her virker også hormonene, så jeg våknet av vekkerklokken. Skal møte en venninne til lunsj om en time. Litt tidlig, spiste frokost for litt siden. Mye vind, men flott vær.
Postet 03-02-24 kl 10:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Jeg klokket inn 05.30, så er på pallen med Star og Blondie. (Brannalarmen gikk i sameiet)

Nå har jeg ryddet og koser meg på Sosiale medier
Postet 03-02-24 kl 11:10 av him him er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stod opp 5 i går så vil tro den indre klokken husker. Men hormoner står på lista til neste legetime.

Uffda, him. Det var nok en bråvåkning ja.
Naboen over gjorde det i fjor. De seriekoblede gikk av og de var ikke hjemme. Fikk nå bekrefta at man våkner av de.
Postet 03-02-24 kl 11:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fin formiddag, med sol og 7 grader ute. Vi lytter til Popquiz, og forbereder en gåtur til byen for en kaffe. Bare oss hjemme denne helgen. Eldste er på reise i Thailand, og yngste er hos mormor.

I kveld er vi invitert på sjømatbonanza ved kysten.
Postet 03-02-24 kl 11:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemreisedag i dag.

Jeg oppdaget i går at den ene av mine danske kusiner er her med mann, eldste sønn, svigerdatter og barnebarn og de har også hjemreise i dag, en halv time etter oss. Så vi har avtalt å møtes på flyplassen.

Det er ikke første gang dette skjer heller. Sist gang var vi begge med familier sør i Portugal og oppdaget hverandre tilfeldig via FB da også. Vi er jo ikke sånn supernære, vi snakker åpenbart ikke ofte nok til å diskutere ferieplaner, men nære nok til at de tok turen til sølvbryllupet vårt i fjor. Det blir koselig å se dem og hilse på barnebarnet som må være sju-åtte måneder.
Postet 03-02-24 kl 12:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no