Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 04-07-21 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Endelig en god natts søvn. Deilig.
En fantastisk dag på vannet igår, vi tar nok en tur på vannet idag også. Har annahver helg med kjæresten, og den nytes.

God søndag til dere alle.
Postet 04-07-21 kl 08:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God morgen! Fint med sjø og kjæreste, Trixie, nyt!

Her har kjæresten reist for samvær, jeg skal møte ei venninne jeg ikke har sett på tjue år. Det blir fint! Væromslag på gang, men foreløpig er det deilig i morgensola med kaffekoppen.
Postet 04-07-21 kl 09:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi er på vestlandet der barnas far bodde. Kom i går kveld. Rakk en kort tur ut ved sjøen før vi la oss. Fint å være her. Planen i dag er å besøke hans kusine og familie og noen andre litt senere.
Postet 04-07-21 kl 10:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen.
Hørtes koselig ut, Trixie, og så hyggelig med gammelvenninnetreff, Blondie.

Jeg var tidlig oppe, og fikk med meg morgensol, kaffe og markjordbærrensing på trappa før det skyet over. Har fått ut litt underliggende aggresjon med min nye, fantastiske greinsaks. Og siden det er søndag i dag, får humlene kose seg på altfor langt gress med masse kløver i en stund til. Jentunge er på sommerskole, og livet er ikke så dumt. Etterpå skal jeg ut med sykkelen på jordbærjakt, tenker jeg. Ellers ingen planer.
Postet 04-07-21 kl 12:06 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe ute i solen. :nyter:
Postet 04-07-21 kl 12:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sol ble til regn her, men jeg nekter å gå inn så jeg har krøllet meg sammen i stolen under tak og forsøker å montere i glidelås i noen strikkeprosjekter.
Postet 04-07-21 kl 12:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter på OSL og gisper etter luft. Takler virkelig ikke munnbind, særlig når det er varmt i tillegg. Jeg ble kvalm, så måtte finne et hjørne uten folk og ta det av litt før selve flyturen.
Postet 04-07-21 kl 13:17 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er hjemme i Sunnfjord med barna mine, to søstre og foreldrene mine. Så dere som fulgte julebalubaen vår - vi er venner igjen alt er fryd og gammen.
Siste ferieuke av tre i strekk med barna, og vi har gjort utrolig lite så langt, men deilig lite i finvær på Vestlandet er igrunn perfekt
Postet 04-07-21 kl 20:06 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så godt å lese, Appelsin!
Postet 04-07-21 kl 21:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nydelig, Appelsin!
Postet 04-07-21 kl 23:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no