Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 17-10-21 kl 09:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God søndag! Rise and shine.
Her er det et fantastisk skue ute. Solen skinner, og tåken ligger lavere enn stuevinduet mitt. Jeg har fin utsikt til fjellet. Det blir nok ingen fjelltur likevel i dag, men vakkert er det. En pause fra striregnet er velkomment.
Strikketøy, en luftetur, og middagsgjester på programmet i dag.
Postet 17-10-21 kl 10:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Snørrete TV- og strikkesøndag. Skal ta koronatest kl. 17 (trodde ikke de testa i helgene, men det gjør de tydeligvis).

Besøk hos stefar som er på korttidsopphold på sykehjem utgår dessverre – vet at han ikke kommer til å skjønne hvorfor jeg ikke kan komme, så gruer meg til å si fra.
Postet 17-10-21 kl 11:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Søndag!

I dag skal jeg ta med bikkja på en liten skogstur i sola, og så blir det Mamma Mia på Folketeateret i ettermiddag!

Etter over en uke med forkjølelse er jeg bare litt groggy i stemmen nå. Heldigvis!
Postet 17-10-21 kl 11:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Vi sov lenge, trengte det. Nydelig vær. Dagens plan er å flytte inn endel av det som står i garasjen og komme i orden igjen. Glad salget gikk fort. Så får vi middagsgjester senere.
Postet 17-10-21 kl 12:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi!

Jeg har sovet lenge, spesielt om jeg regner med de timene jeg sov på sofaen i går kveld før jeg snubla opp til sengen til slutt.

Nå skal jeg jobbe noen timer, hente et barn, men aller først tror jeg bustehunden og jeg skal komme oss litt ut i skogen.
Postet 17-10-21 kl 12:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg grubler og grubler på tampen av høstferien. Jeg har for full kalender og burde avlyse noen morsomme, men tid og logistikk-krevende aktiviteter i høst. Det er bare så vanskelig å melde forfall til noe en er valgt inn i. :bah:

Fint vær, da, jeg burde nok ut.
Postet 17-10-21 kl 13:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Dører har altfor mange sider

Jeg burde jo heller vært på fjellet, teite meg.
Postet 17-10-21 kl 17:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Så flink du er, Appelsin!
Postet 17-10-21 kl 18:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tusen takk, millact! Det blir veldig fint, men nå er jeg møkklei og huset stinker av den malingstypen jeg måtte bruke på døra inn til badet, vet ikke om jeg gidder ett strøk til i morra
Postet 17-10-21 kl 19:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no