Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 18-09-22 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tar en liten morgenøkt med studiejobbing i dag også, målet er å få gjort litt hver morgen før de andre våkner.

I dag er det fint høstvær her, så dagen tilbringes i hagen. Vi skal grave og ordne litt, så det blir akkurat som vi ser for oss. Kanskje blir det en tur på hagesenteret for inspirasjon også.
Postet 18-09-22 kl 10:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fikk rydda det meste jeg hadde tenkt i går, så skal snart igang med den oppgaven jeg føler jeg misforstår.
Ble øvelseskjøring i går kveld. Ny runde i kveld. Det er ønsket mørkekjøring.
Postet 18-09-22 kl 10:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ojsann, her var det stille. Eg feirer toukerjubileum for luftveisinfeksjonen min med endå ein dag der eg er ordentlig slapp. Å ta tida til hjelp er veldig kjedelig, men det er vel berre det som nyttar. Hosten er nesten borte, forkjølelsen er bedre, stemma virker, så det er mest slappheten og utmattelsen som heng att på femte dagen.
Men ute skin sola, eg har mat og klede og hus og bil og venner og kjæreste og ei endelaus rekke med seriar eg kan sjå på, sykemelding og kaffi, så no skal eg ut på den terasssen som vender mot sola og drikke ein kopp til.
Postet 18-09-22 kl 10:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Må jobbe med studier i dag. Og lage meir ripssaft. Ute er det fint men kaldt, håpar å få strikka litt og i løpet av dagen. Kanskje ein pause ute i sola?
Postet 18-09-22 kl 12:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi pakker oss ned fra fjellet for å rekke vaksinering av mamma, som må ha følge. Praktisk med vaksinering på en søndag, da slipper jeg ta fri fra jobb.
Postet 18-09-22 kl 13:26 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det husmannssommer og jeg har sittet ute i bikini og svettet i sola. Ellers klesvask på programmet. Mannen dro på jobbreise i dag igjen og minstemann er på jobb. Rolig søndag.
Postet 18-09-22 kl 17:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Yngste på speidertur uten voksne i helgen; sjøspeider. Fikk mld da jeg spiste frokost at en ungdom var brannskadet og på vei til sykehus og at resten var på vei inn i båtene og skulle hentes. De hadde handlet helt riktig og fikk masse skryt for det. Får virkelig håpe det går bra med den skadde. Denne helgen må være tidenes verste for min del.
Postet 18-09-22 kl 18:10 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no