Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nabbe

Uten kategori

Uten kategori Innlegg uten kategori
Gammel

Den 27. Ramadan

Postet 09-10-07 kl 20:45 av Nabbe
27. Ramadan

Fastet: 0617 til 1958

Frokost: Litt drikke, ett par skiver og tabletter.

Middag: Wraps med tunfisk.

Sto opp, og bestemte meg for å faste i dag. Mannen min var hjemme fra jobb i dag også, og det gikk mye bedre i dag hehe. Vi slappet av, så på tv og holdt på med vårt på hver vår pc hehe.

Lastet ned prøveversjon av det nye LOTR-online-spillet. Det var faktisk litt gøy. Meeen, så prøvde jeg WOW (World of Warcraft) etterpå,...
Nabbe sin avatar
Skrekkøgle
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Nabbe er ikke aktiv
Gammel

24 og 25 Ramadan

Postet 08-10-07 kl 20:38 av Nabbe
Fastet ikke den 24, og nå, den 25, er jeg så syk av influensa at jeg ikke klarer faste heller. Jeg eier ikke energi, og har fått skikkelig influensa. Pluss at den tabletten jeg fikk av mannen min i går, har noen rare bivirkninger. Tørste blandt annet.

Reiste hjem i går den 24. Ramadan fra bygda. Det har vært en fin ferie, og jeg har slappet av en del, men ble jo syk siste dagen, så det ble en strabasiøs reise. Hodepinen dundret, men ble kvitt den på bussen, men så kom den tilbake...
Nabbe sin avatar
Skrekkøgle
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Nabbe er ikke aktiv
Gammel

Den 14 Ramadan

Postet 26-09-07 kl 20:49 av Nabbe
14. Ramadan

Fastet fra 0554 til 1933

Frokost: Skiver med røkelaks, salami og puck-ost. Dog ikke sammen!
Middag: Hamburgere. Jeg har lengtet etter svære, gode hamburgere lenge, og i dag fikk jeg det hehe.

I dag har jeg lest fatwaer opp og i mente og litt til. Til øyet ble stort og vått. Nå er jeg så lei, at jeg gulper snart hehe. Jeg holder på å skrive noe om ekteskapet i islam, mest tenkt på konvertitter, litt om de praktiske ting, hva som er lurt...
Nabbe sin avatar
Skrekkøgle
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Nabbe er ikke aktiv
Gammel

Den 8. Ramadan

Postet 20-09-07 kl 20:58 av Nabbe
8. Ramadan

Faster fra 0540 til 1950
Frokost: To skiver med ost og masse vann og saft.
Middag: Dadler+melk, Meksikansk tomatsuppe, pølser i brød og cooooola.

Ja, da har vi gått inn i uke to og vel så det nå da. Det går litt trått hehe, jeg har vært på seminar i hele dag, og merker at jeg ble sinnsykt sliten.

Seminaret på den annen side, var veldig interessant. Det var om tvangsekteskap. Jeg var ikke helt enig med en av foredragsholderne,...
Nabbe sin avatar
Skrekkøgle
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Nabbe er ikke aktiv
Gammel

Blogg eller ikke blogg?

Postet 05-09-07 kl 21:33 av Nabbe
Tja, si det. Jeg har en forsømt blogg på nettsiden min, og det frister litt å ha en forsømt blogg her inne også.

Jeg får se, om det blir noe etterhvert. Kanskje noen tanker i og rundt Ramadan, som er like rundt hjørnet, og litt om det å være muslim i Norge. Eller om det rett og slett blir litt om oss som familie, eller om litt av alt og mye om ingenting.

Jeg liker å skrive, og ville bare ha muligheten åpen her inne også. Som om jeg ikke har nok å gjøre fra før. ...
Nabbe sin avatar
Skrekkøgle
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Nabbe er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no