Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nabbe

23. Ramadan

Rangér dette innlegget

23. Ramadan

Postet 06-10-07 kl 23:07 av Nabbe

23. Ramadan

Fastet: (sett inn tidspunkt senere... Hodepine...)

Frokost: skiver med honning (ja, jeg har visst fått en dille)
Middag: Stekt ris med grønsaker og kylling.

Hadde egentlig sett for meg en stille og rolig hjemmedag i dag, men slik ble det altså ikke hehe. Først måtte vi opp og vise fram Khadija til nabodama, og så ville svigermor gå ned til “byen” en tur. Vi gikk på Handelslaget, og på lekebutikken, hvor ungene fikk ett spill, og Khadija fikk noe smågreier. Ikke det at Khadija ikke er ungen min, altså, men dere skjønner nok hva jeg mener hehe... Khadija fikk forresten en firfisle. Hun er veldig glad i slike dyr, etter at vi var på Reptilparken i Oslo i sommer. Hun kan se videoene på mobilen min om igjen og om igjen.

I løpet av tiden mens jeg fastet i dag, ble jeg mer og mer sår i halsen, så jeg er egentlig litt lettet over at jeg kan få i meg væske hele tiden i morgen. Ting har gått litt på tverke i dag, fra morgenen av, med penger, henting av Malika og det som verre er, men Alhamdulillah, kjæresten min ordner alltids opp i ting, sånn at det går fint med både det ene og det andre.

Jeg stresser vel for mye oppi hodet mitt, og legger for mye planer inni hodet når jeg blir stressa. Tror vel at ting går mer på tverke enn det de gjør. Krisemaksimering er mitt varemerke. Derfor er det så herlig at min kjære vet at jeg er slik, og at han klarer å ta hånd i hanke i slike situasjoner. Det gjør bare at jeg setter mer og mer pris på han hehe. Jeg blir litt forvirret når ting går galt, men alhamdulillah, i morgen sitter jeg på bussen på vei hjem, og det vil da være lettere å ordne opp i ting, når man ikke trenger å relatere til hverandre via telefonen. Jeg er jo ikke noe telefonmenneske. Sender heller en sms, liksom hehe.

Nå er det sent på kveld, og jeg må egentlig være opplagt i morgen, til en lang busstur. Det går nok fint, men jeg gruer meg litt til å reise. Delvis fordi jeg ikke kan lukke øynene, jeg kan ikke slappe av når jeg reiser med Khadija, fordi hun har så lett for å kaste opp, og jeg vil gjerne være våken når det skjer, og ikke nyvåken med spy på hele abayaen, liksom.

Postet under Ramadan
Kommentarer 0 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 0

Kommentarer

 
Nylige blogginnlegg av Nabbe

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no