Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nabbe

18. og 19. Ramadan

Rangér dette innlegget

18. og 19. Ramadan

Postet 01-10-07 kl 09:58 av Nabbe

18. og 19. Ramadan

Fastet 0603 til 1923 og 0605 til 1920 i dag.

Frokost: Forsovet oss to dager på rad, så det har blitt litt hurtig mat sånn fem på seks nå i to dager hehe... Skiver og dadler.

Middag: I går laget jeg ovnsstekt kylling, en gryte med kjøttdeig og paprika, ris, kyllingsaus til ungene, samosa med tunfisk og så hadde vi smågodt til desert etter at Khadija var i seng.

I dag vet jeg ikke hva det blir. Mest sansynlig rester fra i går.

Uæææ. Jeg er ikke det mest impulsive mennesket i verden, greit nok det... Men når gubben i går snakket med svigermor, og hun sa at de ikke følte de klarte å komme bortover hit nå, så foreslo hun at jeg og barna kunne komme nå i høstferien. Hva tenker de med? Tror de man kan snu på ti-øringen når man har unger?

Så da bestemte de delvis over hodet mitt, at jeg drar på tirsdag når Malika drar til venninna mi. For da har jeg jo to dager på å forberede meg på. Jommen sa jeg smør...

Jaja, jeg får prøve på å få kona til tremenningen til gubben til å introdusere meg for sine tsjetjenske venner, så jeg slipper kjede meg sånn. Blir jo der til fredag eller lørdag.

Svigers er søte, det er ikke det. Jeg er veldig glad i svigermor, men de, og mannen min, er litt for impulsive for min smak noen ganger. Spesielt når det "går ut over" meg blir det litt slitsomt.

Jaja, det blir ikke noe blogging på meg der borte da hehe, men jeg skal skrive innleggene klart, sånn at jeg bare kan legge de inn. Jeg har jo laptop nå, må vite, men jeg har jo ikke noe nett der borte, med mindre ikke noen av naboene har noe usikret nett eller noe hehe...

Nå er nettsiden min nede. Håper ikke det er sql-basen som er for full, fordi backupen min fungerer muligens ikke pga at web10, som er leverandøren min, har skikkelig elendige backup-muligheter. Egentlig er sql-basen full og mere til, men de har sagt at de ikke skal si ifra før den er dobbel av det tillatte.

Glad jeg har nytt webhotell med 10 GB og skal flytte straks! Har fått fakturaen, og skal betale den nå i dag, så er nye domenet mitt oppe og går straks. 10 GB skulle holde til litt skravling, i alle fall.

Postet under Ramadan
Kommentarer 1 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 1

Kommentarer

Gammel
Sitron sin avatar
Impulsiv du liksom. Må jo leve litt. Skulle ønske jeg hadde muligheten til å være mer impulsiv. Jeg sier ofte ikke fra til ungene før rett før vi skal noe morsomt, slik at de også kan oppleve gleden ved å hive seg rundt og finne på noe gøy. Men jeg skjønner at det ikke er for alle.
Postet 02-10-07 kl 20:41 av Sitron Sitron er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nabbe

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no