Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Nyttårsaften

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Nyttårsaften

Postet 31-12-21 kl 10:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Jeg må ut og handle for broren min som er i karantene, lage Waldorfsalat og det var vel egentlig dagens program. Men først kaffe.
Postet 31-12-21 kl 11:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi skal spise frokost sammen alle sammen, før vi lar eldste være hjemme mens vi tre andre drar til småbruket. (Vi har alliert oss med besteforeldre, i tilfelle noe skulle oppstå.)

Tror ikke det blir fyrverkeri på oss, kyra på nabogården blir nok glad for det.
Postet 31-12-21 kl 11:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen!

Her er planen kalkun med gjengen i kveld, også må vi se om vi får aktivisert de litt sammen i kveld.
Mulig det ikke er mulig, da de spilte magic the gathering flere timer i går ettermiddag og kveld, med besøk, og var ganske slitne hele gjengen. Hehe.

Også må vi vel lufte valpen, spørs om vi tar oss en tur i hundeparken, hvis vi rekker det før det blir mørkt, kommer litt ann på når resten av huset våkner.

Han fikk to timer i hundeparken i går da, med valpe-kompis, så er ikke synd på han.
Postet 31-12-21 kl 11:15 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har somlet og drukket kaffe i sengen medhundene som snorkende selskap. Skal en tur i butikken for å kjøpe ferskt brød og spise lunsj med mannen. Barnet kan får være med hvis hun gidder å stå opp. Skal gå en tur når det siste dagslyset i år forsvinner, og dekke festbord til oss tre. Ellers ingenting på programmet.
Postet 31-12-21 kl 11:22 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Svanen sin avatar
God morgen. Sitter på badet og passer på minsten i badekaret. Hun har samlingsstund eller forestilling med alle badelekene...
Jeg skal på kveldsvakt senere, og dagvakt i morgen, så jeg personlig håper ingen sender opp fyrverkeri, for jeg vil sove.
Minsten og samboer skulle egentlig til besteforeldrene, men så er ikke bestefar i form, så til minstens STORE skuffelse blir de hjemme. Vi har vel litt mat til de 2 her. Jeg får får jo "nydelig" mikrovarmet kalkun på jobb...
De tre eldste er på hytta og skal feire hos søskenbarnet mitt som bor 30 min fra hytta vår.
Postet 31-12-21 kl 11:22 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Svanen: så herlige minner som kjem fram når du snakker om forestilling i badekaret. Sånn dreiv mi jente også. Ikkje rart ho havna på musikklinja.
Eg skal ut å gå tur, men først må eg jobbe litt. Så er det ein god lur før eg steiker kalkunen. Me feirer i lag med vennene våre, og eg gler meg.
Postet 31-12-21 kl 11:48 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Trur eg vier dagen til puslespill. Skal ikkje noko i dag, men det kan hende eg tar på ein kjole og dekker bordet litt fint i kveld.
Postet 31-12-21 kl 12:21 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sitter i bilen og venter på guttungen som er å handler til kveldens pakkelek, vi skal bare være oss fire i kveld, mannen liker virkelig ikke spill og lek så det blir pakkeleken på meg og ungene så da får alle bidra med pakker så det blir spennende for meg også.
Postet 31-12-21 kl 13:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Vi tror vi rydder ned litt jul i dag. Resten tas i morgen. Nå ser vi fremover mot flytting heller.
Postet 31-12-21 kl 13:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk ånden over meg, så eg har støvsugd og vaska golvene i tillegg har eg tatt av senga. Så eg møter det nye året med reint hus
Postet 31-12-21 kl 13:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Har vært ute og spist den tradisjonelle bursdagssuhien med de to eldste som har bursdag i dag og i morgen. Tenkte ikke spise selv siden vi skal ha pinnekjøtt i kveld, men gikk på en smell.

Straks ut for å gå lang tur med hunden, så hun blir sliten til kvelden. Aner ikke hvordan hun reagerer på fyrverkeri siden hun er omplassert til oss, men antar hun ikke liker det siden hun har bodd på et mindre sted tidligere.
Postet 31-12-21 kl 14:56 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Rydda bort jula forrige dagen. Vi er ikke hjemme igjen før søndag kveld og jul til neste helg orka jeg ikke.
Vi spiller Bezzerwizzer for n'te gang.
Postet 31-12-21 kl 16:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gått en kort tur og fikk vekk diverse småelektronisk på Rema etter rydding. Godt å få bort ting før flytting. Ønsker et enklere liv uten en haug av ting.
Postet 31-12-21 kl 16:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her er bordet dekket, kalkunbrystet i ovnen, vi har sprettet en champagne og finstasen er på. Tror det blir en koselig kveld.
Postet 31-12-21 kl 19:14 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no