Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 30-12-22 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kremt.....hjemmekontor. Men først kaffe. I mengder. Heldigvis er det ikke mange mail fra romjulen, så det er overkommelig å komme seg ajour med det jeg må.
Postet 30-12-22 kl 09:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ferie, men tidlig oppe. Først skal jeg til legen, så skal jeg hente lommeboka mi på Kiwi. Godt det finnes ærlige mennesker fortsatt.
Postet 30-12-22 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Stille i huset her nå. Frøkna reiste i går, men Herremannen og samboeren er her fortsatt. Litt mer pusterom med bare tre stk her; jeg bor egentlig for smått til fire voksne sjøl om vi har nok soverom. :svett:

Jeg skal snart trene, og tar årets siste handling etterpå. Så blir det vel jobbing resten av dagen; kan ikke utsette vurdering av resten av bunken jeg har liggende mer nå.
Postet 30-12-22 kl 10:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Aj da, Blondie. Ja, det sier jeg også, som måtte kjøre tilbake og hente veska mi på Meny for en ukes tid siden. Og den er stoor.

Her er det fridag, og jeg er relativt tidlig oppe. Har gjort unna litt husarbeid, dusjet, og sitter nå med god kaffe og Vinter i P2.

I ettermiddag kommer bestevennina mi fra Sverige for nyttårshelg med oss.
Postet 30-12-22 kl 10:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Så godt at du fikk veska igjen Blondie!

Fremdeles på hytta. Her ser det bare verre og verre ut - satser på at det blir bra til slutt når det nye kjøkkenet er på plass. Enn så lenge er det nydelig vær ute. Helt vindstille og nysnø. Uheldigvis er det meldt regn utover dagen. Får se om jeg rekker en skitur før det begynner å regne/blåse.
Postet 30-12-22 kl 10:29 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har blitt oppringt av Blodbanken og må gjøre et innskudd senere i dag. Etter flere dagers apati foran sjakksendingene på nrk, så blir det bra å komme meg litt ut.
Postet 30-12-22 kl 10:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi er på vårt årlige nyttårsbesøk hos svigers i Bergen, og blir som vanlig skjemt bort etter noter. Stakkars oss!
Postet 30-12-22 kl 11:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg ha jobbet noen timer. Nå skal jeg snart gå tur og så er det visst et barn som vil besøke venner et stykke unna. Jeg er så lei av begredelige kjøreforhold, men er svak for vennebesøk siden det ikke var en stor del av hverdagen for noen år siden.
Postet 30-12-22 kl 11:59 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har gjort unna litt jobb hjemmefra, men vurderer å pakke sammen jobb-pc nå og gå meg en tur i stedet. Herlig å komme seg litt ut mens det er dagslys
Postet 30-12-22 kl 12:45 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Vi har avlyst nyttårsturen til hytta på grunn av elendig form/pågående sykdom.

Dette året har ikke v-ært tidenes beste.
Postet 30-12-22 kl 12:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Mulig mann og sønn ikke vil bli med bort på nyttårsaften pga form. Kjenner jeg blir lei meg. Hoste kan jo vare i ørten uker. Har hatt div typer sykdom siden 22.12 og jeg har stort sett måtte gjøre alt, mens det hostes og hyles jevnlig rundt meg. Skuffet over julen, selv om den for øvrig har vært bra. Angrer litt på at jeg sa nei til hyggelig venninnekveld i romjulen, hvis det er slik at vi ikke en gang skal gjøre noe hyggelig sammen i morgen.
Postet 30-12-22 kl 13:14 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er fortsatt ikke helt i form etter Covid i jula, og er drittlei. Våknet tett i pappen og vondt i hodet. Men, men. Vi skal være hjemme i morgen, og godt er det.

Fikk gavekort på massasje til jul, og bestilte time til i ettermiddag. Satser på at det går bra, selv om jeg ikke er helt i form.

Travlere enn jeg hadde planlagt på jobb i dag, men det ser ut til at jeg kommer i mål.
Postet 30-12-22 kl 13:34 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Vi rydder ut julen nå. Godt å ha det gjort.
Postet 30-12-22 kl 14:17 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Dro til kontoret i dag og her var det deilig stille og rolig. Kort dag, så skal snart dra hjem og ha ferie i nesten ei uke til.
Postet 30-12-22 kl 14:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det var tidlig, Millact.
Postet 30-12-22 kl 22:57 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no