Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 21-12-22 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Halv dag på kontoret i dag også. Avsluttes med lunch med avdelingen.

Har fått sykdom i huset, så nå krysser vi fingrene for at vi kommer oss på julebesøk på julaften. Mamma er såpass utsatt at vi ikke kan reise dersom vi ikke er friske.

Denne gangen er det mannen som er syk, og han er ALDRI syk, så det skal bli interessant å se hvordan det utvikler seg, og hvem andre som evnt. blir syke. Krysser fingrene!
Postet 21-12-22 kl 08:16 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret. Med stor sannsynlighet for siste gang i år. Jeg har et par møter og heldigvis en ganske kort ToDo-liste. Juleferie skal bli skikkelig bra nå.

Vi er ikke helt i mål til julefeiring, men jeg har en tanke om hvordan jeg skal komme dit. Plan for kvelden er å pynte juletre og se på LoveActually. Sistnevnte har startet juleferien for meg i mange år nå. Jeg lurer på om jeg er litt lei, men tør ikke teste ut å ikke se den.
Postet 21-12-22 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er også på kontoret. Men planlegger kort dag før det blir juleferie. Jeg har bare noen ting som MÅ bli ferdige.

Jeg gjorde den helt store julehandlingen i går. Så planen i dag er litt rydding og prepping av mat til middagsselskap i morgen og veldig mye panikkstrikking.
Postet 21-12-22 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi pyntet treet i går, i kveld blir det en runde i området for å dele ut julegaver. I morgen drar ungen igjen, så da blir det litt mindre juletelaterte aktiviteter et par dager.

Vi lurer litt på om vi skal flotte oss på restaurant i morgen.
Postet 21-12-22 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Panikkstrikking er jeg ferdig med. Jeg må feste noen tråder, men det er overkommelig. Det ble ganske mange hjemmelagde presanger i år. Det blir strikka sokker til ganske mange av foreldregenerasjonen, men de er tydelige på at det står aller øverst på ønskelista.

Jeg er litt mer spent på om niesene som får vottene jeg har sydd synes det er stas, men snuppa mener at de er riktige gaver. Jeg har sydd like votter til henne og hun sier at alle er misunnelige på dem.
Postet 21-12-22 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Tjorven: Jeg har også sett Love Actually i "alle" år, og prøvde å sette den på i går, men kjenner at nok er nok - jeg er lei. Så da ble det en Julefilm av så der kvalitet på Netflix istedenfor.
Postet 21-12-22 kl 09:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Går Love Actually på tv i kveld? Hvor?
Postet 21-12-22 kl 10:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
millact: Regner med at Tjorven mener at hun skal streame den. Den ligger på flere streamingkanaler, bl. a. på NRK, TV2 play og Viaplay.
Postet 21-12-22 kl 10:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har ikke sett Love Actually enda, men har vært litt lei de siste årene. Den fungerer bra som bakgrunnsstøy Hjemmekontor i dag og litt pakking og planlegging innimellom. Juleferie om 1,5 dager!
Postet 21-12-22 kl 10:37 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg gleder meg til å pynte treet sammen med barna i kveld. Og to av dem ordner middag i dag, luksusliv
Barna skal etter planen til faren i morgen og feire jul der. Men der har begge småbarna omgangssyke.. Så jeg er litt spent på hva som blir løsningsforslaget til eks der. Evt. eldste som fikk hetta da hun fikk vite det i går.
Postet 21-12-22 kl 10:39 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Nå har jeg tatt juleferie, siste jobbedag skulle være mandag, men måtte jobbe i går også, men nå er det fri.

Skal innom en jeg hjelper litt med datagreier og er litt selskpapsdame for, og til fysioterapeut. Etter det skal jeg få gjort meg ferdig med juleting, sånn at de to siste dagene før jul stort sett bare blir kosedager.
Postet 21-12-22 kl 11:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle hatt fysio i dag, men ble avlyst. Det passa egentlig veldig dårlig, men sykdom rår man jo ikke over.

Har en haug å gjøre på jobb og skjønner ikke hvordan jeg skal bli ferdig.
Postet 21-12-22 kl 12:01 av star star er aktiv nå
Gammel
scilla sin avatar
Dette er den korteste og mørkeste dagen - sola snur og vi går mot lysere tider.
Postet 21-12-22 kl 12:03 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Startet dagen med litt knekk hos kiropraktor. Og nå har jeg fått gjort unna et par møter på jobb.
Siste arbeidsdag før jul. I morgen er det begravelse, og så er det juleferie.
Postet 21-12-22 kl 12:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mannen som i morges trodde han var bedre, var ikke det likevel, og jeg er tung i hodet.

Snart klar for lunch, har jobbet effektivt, og er godt i rute til jul. Blir nok litt mer avspasering denne uka tenker jeg.
Postet 21-12-22 kl 12:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, det er solsnu!
Postet 21-12-22 kl 12:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Solsnu er fantastisk! Alle danser rundsnu.

Love Actually er fin bakgrunnsstøy når man gjør juleforberedelser, som for eksempel panikkstrikking. Sånn opprettholdes tradisjonen, også for dem som er litt lei.
Postet 21-12-22 kl 13:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Solsnu spiser jul til frokost anytime .
Postet 21-12-22 kl 13:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Åjaaaa, solsnu! I kveld skal jeg og mannen drikke en Solsnu-øl fra Kinn.

Love Actually har jeg ikke sett på et par-tre år så den tror jeg kanskje at kan gå an igjen. The Holiday derimot...
Postet 21-12-22 kl 14:13 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Primrose - det er planen min også, jeg vant en flaske i vinlotteriet på jobben (det hender noen supplerer med øl eller sider).
Postet 21-12-22 kl 14:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Solsnu!
Postet 21-12-22 kl 15:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hele familien har hatt feriedag, og alle har vært innom det lokale (enorme) kjøpesenteret og gjort unna de siste gavene.

God bedring til Sisselfamilien, håper dere får feire med din mor.
Postet 21-12-22 kl 17:29 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no