Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 25-11-22 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Snart helg! Familieselskap søndag siden både Ville og jeg har bursdag neste uke, så jeg skal rydde, bake og vaske. (Mannen har allerede tatt mye, så det er bare innspurten igjen).
Postet 25-11-22 kl 09:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, og er faktisk roligere enn på lenge. Denne helgen er kjærkommen og så skal jeg på fest på lørdag.

Jeg har et møte i ettermiddag som normalt sett hadde stresset meg, men nå stormer det så mye at dette møtet føles som lett bris ... i et vannglass? (eller hvordan det uttrykket egentlig er).
Postet 25-11-22 kl 09:26 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Våknet grytidlig, før 05, så i dag var jeg på kontoret 0630, tredje dag på rad at jeg er her såpass tidlig. Folk skjønner ingenting; jeg er normalt sist i 8-tiden.

Lunsj med venninne i byen 1130; min leder foreslo at jeg avspaserer etterpå. Godt mulig det skjer.
Postet 25-11-22 kl 09:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på arbeidsrommet, foreløpig alene. Tipper noen kommer ramlende inn om en fem minutters tid. Bare litt undervisning før jeg skal hjem igjen, passer fint. Formen er ikke noe særlig.
Postet 25-11-22 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Begge gjestene har fått frokost og jeg sitter og samler krefter til å rydde. Ønsker alle en fin fredag.
Postet 25-11-22 kl 09:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Endelig litt bedre (tror jeg). Etter to uker med energinivå i bunn, og frem og tilbake med feber og snufs, er hodet litt lettere i dag. Håper det varer, for jeg vil så gjerne delta på vennemiddag i morgen! :håper:
Postet 25-11-22 kl 09:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Herlig med fredag. Ingen store planer utover å få vasket litt og pyntet til advent. Ser også at klesvasken har hopet seg opp, så det må også tas fatt i.

Sitter i avd. møte nå, og alle har jo masse mer eller mindre interessant å komme med....
Postet 25-11-22 kl 10:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle ønske jeg også hadde fri i dag, men men.
Prøver å være effektiv, men hodet er en smule kaotisk.
Postet 25-11-22 kl 10:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret, ingen møter på planen så da blir det nok en rolig dag.

Glad det er helg, fest i morgen og ellers så blir det bytting av gardiner og litt pynting til advent.
Postet 25-11-22 kl 10:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sofa med strikketøy her. I morges måtte jeg teste lillesøster som også hoster stygt. Hun har også korona, er ikke særlig syk, men veldig lei seg for å gå glipp av ukas beste skoledag med kunst og håndverk.

Får se om vi finner ork og overskudd til å finne fram litt adventspynt her også i løpet av dagen.
Postet 25-11-22 kl 11:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg hadde ein så fin chat med ein kamerat i går kveld. Den ga meg ei ro, så i natt har eg sove som ein stein.

Hadde, for n'te dag på rad tenkt å dra på Devoldfabrikken, men kom på at det er BF og sikkert mange som er på handel grunna det. Tar det ein dag neste veke i staden, orkar ikkje folkemengder.
Postet 25-11-22 kl 11:05 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har vært hos tannlegen. Ingen Black Friday-tilbud å skimte der dessverre


Forholdsvis rolig arbeidsdag og planen for ettermiddagen er å finne frem adventspynt. Endelig 1. fredag i advent
Postet 25-11-22 kl 11:50 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her har dagen så langt gått med til å booke om reise til uka, fremskynde på grunn av begravelse og endre en million, sånn ca. avtaler jeg hadde på mandag.

Jeg er sliten, som noen fikk med seg i skravletråden i går, så sliten at jeg glemte igjen kofferten min på hotellet i går. Turen, som når blir fra søndag til tirsdag, er den siste i år og det skal bli veldig godt!

I dag skal vi ha middagsgjester, og det blir nok koselig det altså, bare jeg får satt meg ned.
Postet 25-11-22 kl 13:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Håper kvelden blir fin, Nenne!

Nok en sliten en melder seg. Fikk høre fra helsesykepleier at stress gjør at man sover dårlig. Kanskje det.
Postet 25-11-22 kl 17:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Litt slakt I sofaen før jeg begynner med middagen.
Postet 25-11-22 kl 17:47 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no