Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 30-10-22 kl 06:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Sov til jeg våkna. Så på klokka på nattbordet og tenkte at 7.45 er helt greit. Sto opp, sulla rundt lenge nok til at jeg ble lys våken.. Så på klokka på mobilen og innså at nattbordslampa er analog og klokka var 6.45.

Blir en lang dag, dette. Bra jeg har mye jobbgreier jeg må få unna.
Postet 30-10-22 kl 07:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Klokkestilling tøyser til hjernen.

Jeg er fornøyd med det i dag, siden jeg har en jobbeøkt på morgenkvisten. Det gir meg en hel ekstratime etter at jeg sov til jeg våknet (06.25, det er lenge til meg å være).
Postet 30-10-22 kl 08:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har ikke analog klokke på soverommet, men var sikker på at jeg hadde forsovet meg. Og det hadde jeg hvis vi ikke hadde stilt klokka.
Straks på vei ut døra til dag 2 av samlingen.
Postet 30-10-22 kl 08:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Diverse sjåføroppdrag i dag, men rekker også et kaffebesøk. Kanskje trening også, siden vi fikk en time i gave i dag.
Postet 30-10-22 kl 08:58 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Dag to på korpsseminar. Bratt læring det her. Jeg er så sliten i muskelaturen i munnen. Ellers klarte jeg å sette hele bar-regningen min på feil rom. Det fikk jeg fikset før andre oppdaget det, så da kan jeg spøke med det. God start, ferskingen får andre til å betale for seg.
Postet 30-10-22 kl 09:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Er helt skutt etter å ha vært med mannen på kjøretur tur/retur Oslo i går, som betyr 120 mil.
I dag blir det litt pakking og ordning hjemme før jeg stikker til svigers i Spania i morgen. Første gang jeg skal tilbringe en uke helt alene med de, men det tror jeg bare blir koselig.
Postet 30-10-22 kl 10:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Det høres deilig ut, Frøy, god tur!
Postet 30-10-22 kl 11:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er tydeligvis ikkje den kvikkaste i klassen, for eg har ikkje oppdaga denne bloggverda her inne før no.

Låg lenge i dag før eg sto opp og bakte rundstykker til frukost/formiddagsmat og så har resten av dagen så langt gått med til ein kopp kaffe, vindusshopping (som om eg har pengar til å kjøpe meg ei jakke til 2500 no liksom), hundekos og tankar om å rydde kjøkkenet. Kan ikkje klage.

Misunneleg på Blånn som er på korpsseminar. Det er noko det kjekkaste som fins!
Postet 30-10-22 kl 11:46 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har brukt formiddagen til å lese, høre på musikk og bake proteinrundstykker. Null jobbing foreløpig. Skal snart på tur, så får ettermiddagen og kvelden gå til å gi respons på nynorsktekster og skrive løsningsforslag for å vise elevene hva de kunne gjort.
Postet 30-10-22 kl 12:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fin høsttur i Baneheia. Mye folk ute og gikk. Nå står rydding på planen.
Postet 30-10-22 kl 13:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hurra for vintertid - eller normaltid. jeg ELSKER det. Passer døgnrytmen min helt ypperlig.

I dag dro jeg med meg mannen på tur i skogen nær det nye huset. Vi var i skogen i to timer, hadde med niste og hundene og fikk oss en herlig runde - og var ferdige 1200. Begge hundene måtte dusjes etterpå, det var ikke så gøy for verken dem eller meg, men nå er de og jeg nydusjet og vi koser oss i sofaen med verdens beste samvittighet.
@
:lat:
Postet 30-10-22 kl 13:48 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Vintertid.

Jeg skriver eksamen(er) og skal ikke være her. :svosj:
Postet 30-10-22 kl 14:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ferdig med dagens samling. Dagens fag skal gå helt greit. Må være mest oppmerksom på at jeg skriver skriver av riktig og ikke slurver.
Postet 30-10-22 kl 15:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Seminar ferdig. Vanvittig gøy og vanvittig krevende. Snart ser dere meg marsjerende i byens gater.
Postet 30-10-22 kl 17:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Går det an å spørre kven du spelar med, Blånn?
Postet 30-10-22 kl 18:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sinsen ungdomskorps (snittalder på medlemmene ca. 50 år
)
Postet 30-10-22 kl 18:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dei kjenner eg til, ja. Har hatt litt kjente som har spelt der, men trur dei har slutta no. Men har skjønt at det brukar vere god stemning der. Og i gatene blir det i alle fall alltid trøkk.
Eg spelte i det andre Sinsen då eg budde i Oslo.
Postet 30-10-22 kl 18:27 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no