Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-10-22 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bare tanken på fri i morgen og onsdag klarte å få meg ut døren i denne stormen i dag. Helt stummende mørkt er det også. Jeg hadde mye heller lyst å fyre i ovnen, drikke kaffe og strikke..
Postet 10-10-22 kl 08:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Høstferie på hytta i spania. Helt herlig. Var ute i solen hele dagen i går - det trengte jeg virkelig. Nå litt jobb og nyheter før jeg skal ut på morgentur.

Mørkt enda her nede - begynner snart å lysne da.
Postet 10-10-22 kl 08:52 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Mørkt og trist og regnfullt her idag. Som meldt. Begynte arbeidsdagen hjemme i dag, men er snart på vei på kontoret.
Postet 10-10-22 kl 08:57 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lyst her.
Tungt å komme seg ut av senga, men har kommet meg på kontoret.
Fikk kjøpt ny vaskemaskin i går. Ikke helt sånn jeg ønsket, men da går det på utseende ikke funksjon.
Postet 10-10-22 kl 09:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høstferie hjemme, men jeg er tidlig oppe og jobber med studier. Veiarbeid i gata gjør det uansett umulig å sove for andre enn de murmeldyrene jeg deler hus med.
Postet 10-10-22 kl 09:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. På plass på jobb, med møtestøvletter på.
Postet 10-10-22 kl 10:06 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Viktig å halde på tradisjoner, så gjett kven som er sjuk. Slår ikkje feil. Kvar gong det er ferie, så går eg ned for telling. Studiedag, men eg berre lytter i dag. Lite søvn i natt og pga kraftig vind ute, så det er skikkelig mandag her i huset.
Postet 10-10-22 kl 10:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Mørkt her også. men mest inni. Noen er ute etter å gjøre livet ubehagelig for oss, og jeg går rett i fella og er bekymret. Nå har de rappet bilskiltet på den ene bilen to ganger, knust en vinflaske rett utenfor ytterdøra og kødda med søppeldunken vår. Jeg blir skikkelig stressa av sånt.
Postet 10-10-22 kl 10:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. To jobbedager igjen til høstferie. Elevene mine sitter og jobber med en modelltekst; snart gjennomgang.
Postet 10-10-22 kl 10:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

To jobbedager her også før en liten høstferie. Skal bli godt!

Huff, Albertine, det høres veldig ugreit ut. Har dere politianmeldt det?
Postet 10-10-22 kl 10:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jepp, men bare bilskiltene. Det andre er liksom bare småting, men det er tungt nok for oss.
Postet 10-10-22 kl 10:53 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Skjønner ikke helt hva som feiler folk Albert!

Her er det jobb, og er sniker meg til å få inn noen ord på arbeidskravene som skal leveres i løpet av neste helg også. Kom fort de kravene, men jeg er halvveis i det første så dette bør gå bra. Det siste handler om utbrenthet og hva arbeidsgiver kan gjøre for å forhindre dette, her har jeg en del egen erfaring så det bør gå bra. Makt og maktforskying derimot.
Postet 10-10-22 kl 11:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Åh, nå fikk jeg lyst til å studere igjen...
Postet 10-10-22 kl 11:58 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Albertine
Postet 10-10-22 kl 15:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no