Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 13-02-24 kl 08:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Surt i dag (også).
Postet 13-02-24 kl 08:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Masse snø, igjen! Sneakers var ikke det beste valget i dag. På kontoret og foreløpig helt alene.
Postet 13-02-24 kl 08:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I Bergen sludder det på slaps på bakken. Ikke greit.



Men, jeg er på plass på kontoret og skal snart gå og hente meg en kopp kaffe så livet er ikke så alt for ille.
Postet 13-02-24 kl 08:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, så jeg kan sitte inne og se på all snøen som har kommet.
Postet 13-02-24 kl 08:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Feil valg av bukse og sko i dag. Tungt å vasse i snø til bussen. Totalt utilgjengelig for alle andre enn de som går greit på egne bein. Men for all del, klokka var bare 5.45.
Kneet mitt likte ikke strabasene. Burde tatt på vinterskoa.
Jaja, har snødd fra seg nå ser det ut som.
Postet 13-02-24 kl 08:54 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Føkkings snø. Igjen.
Postet 13-02-24 kl 09:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sola skin frå blå himmel. Ei venninne har annonsert at ho kjem og plukkar meg opp for å gå på kafé i dag, så eg får vel snart kome meg i dusjen så håret rekk å tørke.
Postet 13-02-24 kl 09:22 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Det snør, tett i tett. Tar det aldri slutt?

I dag er det den store møtedagen.
Postet 13-02-24 kl 09:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er bare tirsdag og jeg lengter til helg allerede. Mulig det er fordi jeg ikke har fått nok kaffe enda.
Postet 13-02-24 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sluttet å snø før jeg dro hjemmefra, men hadde snødd gode 15 cm før det gav seg. Gikk greit å få ut bilen måtte dra før stakkars mannen fikk måkt (3. gang på et døgn..). Bilen er kalt inn på verksted av Møller, må fikse en feil de har funnet på ørti biler av en viss modell. Det gikk greit nok på hovedveiene. T-bane og tog til jobb, tok jo sin tid men fremme i tide til dagens første Teams-møte.
Postet 13-02-24 kl 09:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
haha Fersken, tenkte akkurat det samme, er det ikke helg igjen snart? Var i Bergen og spilte i helgen, nokså utmattende om enn veldig moro!
Postet 13-02-24 kl 09:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Du og jeg Fersken! Kunne godt ha tenkt meg helg! (men skal ikke klage - har kort dag på jobb både i dag og i morgen. I morgen på grunn av behandling og i dag på grunn av en privat avtale)
Postet 13-02-24 kl 10:10 av him him er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no