Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 07-05-20 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
I dag våkna jeg alt for tidlig! Hva er dette for tull?
Postet 07-05-20 kl 08:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Frokost før jeg sykler til jobb. Spent på om jeg må jobbe i helgen eller ikke...Legger timeplaner etc.
Postet 07-05-20 kl 08:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde klokka på tidlig, må være våken nok til eksamensoppgaven åpenbarer seg kl ni. Håper på noen arbeidssomme timer i dag, levering kl to.
Postet 07-05-20 kl 08:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Blondie.
Postet 07-05-20 kl 08:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Hear you, Nenne. Oppe før fuglene fiser hver dag.

Postet 07-05-20 kl 08:45 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg våknet med hodepine.
Jeg er stiv og støl i rygg, skuldre og nakke, og hvis ikke treningssenteret åpner igjen snart, så klikker det for meg.
Postet 07-05-20 kl 08:46 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ukene går så fort, torsdag allerede!
Hjemmekontor fortsatt her, veldig spent på det blir skole for begge mine fra mandag allerede og hvordan det blir. De er jo vant til å sove til 8 begge to nå.
Postet 07-05-20 kl 08:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg skal få sendt av gårde et utkast til gjennomlesing, og så er det produksjon med P2 på øret resten av dagen.
Postet 07-05-20 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nå har jeg våknet tre dager trett og uopplagt og med en følelse av bakrus, helt ufortjent.

Så i går tar jeg et glass vin, i morges står jeg opp en time tidligere enn jeg pleier. Og vipps, mye våknere og mer opplagt. Jeg tror simpelthen at jeg må innføre kveldsvin.

Ellers har jeg for en gangs skyld en forholdsvis travel dag. Mye etterarbeid etter et møte i går. Og etter hvert skal jeg til byen og ha hele to møter. Med en person hver gang og på et møterom med god plass, så vi er veldig ordentlige.
Postet 07-05-20 kl 09:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, Blondie!

Kveldsvin høres ut som en bra plan, Blå!

007

Ha en fin dag, folkens! Nå har jeg fått kaffe og er litt mer våken.
Postet 07-05-20 kl 09:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Lykke til Blondie!!

Jeg har møtebonanza-dag, mest interne men et par eksterne, må forberede meg litt. Deilig at det snart er helg igjen!
Postet 07-05-20 kl 09:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, skal i et møte snart, jobbe litt her før jeg drar hjem for å ha noen teamsmøter.

Lykke til, Blondie!
Postet 07-05-20 kl 09:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på jobb i dag, og ser at det strammer seg til på jobbfronten. Jeg liker at det stormer litt rundt meg, men nå kjenner jeg at det blir i overkant når ministre og Stortinget mener noe om prosjekter du har ansvar for. Det passer skikkelig dårlig å være delvis sykmeldt nå, men hodet fungerer jo ikke som det skal.

Jeg håper VELDIG på at hele ungdomsskolen åpnes igjen så snart som mulig, for da blir ting kanskje litt bedre hjemme. Jeg kommer til å sitte klistret til skjermen på dagens pressekonferanse.
Postet 07-05-20 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Minerva sin avatar
Jeg håper også på at mellomtrinnet og ungdomsskolen får et skoletilbud nå. Det røyner på... motivasjonen er ikke som den var for noen uker siden. De trenger mer aktivitet, flere mennesker, mer input.
Postet 07-05-20 kl 10:28 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Har sovet dårlig i natt, og har vondt i hodet, vurderer å ta en Ibux.

Tjorven, håper for din (og andres) del at de åpner ungdomsskolen snart. Blir en spennende pressekonferanse i dag.

Ellers - nok å gjøre. Holder fortsatt på med permitteringer, men nå trekker vi tilbake flere enn vi sender ut, og det er jo et godt tegn. Samtidig tror jeg ikke vi er tilbake til normalen på veldig lenge ennå. (Jobber i et oljeserviceselskap).
Postet 07-05-20 kl 10:30 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Blondie!

Jeg har plutselig fått fall i deler av håret. Skjønner ingen ting.
Legetime senere i dag. Måtte ringe legekontoret for å høre om det skulle være oppmøte eller video.
Postet 07-05-20 kl 10:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til, Blondie! Og til de som trenger det!

Jeg har fått sendt eldstebarnet tilbake på skolen etter en dag med hosting og en dag med hostekarantene, så nå er det riktig så fredelig her. Ikke at jeg ble effektiv av den grunn, men det får gå. Rolig formiddag på møtefronten, litt tettere etter lunsj. Og Teams-quiz i ettermiddag, det blir fint!
Postet 07-05-20 kl 11:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag skal jeg på et fysisk møte, det har jeg ikke hatt siden tidlig i mars.

Må ringe å høre med legekontoret om jeg får kommet inn å ta en blodprøve, det er på tide å sjekke status igjen.
Postet 07-05-20 kl 11:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kombinasjonen pollen, skarp sol og stiv nakke gir visst hodepine. Heldigvis var det kort vei til kontoret via dusjen da jeg endelig fikk kreket meg opp av senga.

Flere to do'er som haster i dag. Det passer jo fint.
Postet 07-05-20 kl 11:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gjesp. Pollen. Sover mer enn jeg pleier, men er dobbelt så trøtt.

Jeg har hatt Teams-møte med tredjeklassingene mine, og håper i grunnen jeg får se dem på ordentlig til uka. Skriveveiledning av VG1-elever nå, og det fungerer altså SÅ DÅRLIG fra hjemmekontor. Etter lunsj skal jeg begynne på en ny vurderingsbunke, og lurer på om det er innafor å jobbe fra drivhuset? Jeg fryser!
Postet 07-05-20 kl 11:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@star, jeg også! Det er helt snodig. Sist det skjedde var i forbindele med graviditeter og jeg er definitivt ikke gravid nå.
Postet 07-05-20 kl 12:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er garantert heller ikke gravid.
Postet 07-05-20 kl 12:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Flere som fryser og er trøtte.

Har elektriker i hus nå og må visst på et møte kl 12, fysisk, på jobb. Det hadde jo vært greit om den som kalte inn hadde sjekket min kalender. Jaja. Jeg kommer når han er ferdig.
Postet 07-05-20 kl 12:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Takk for heiarop, skikkelig fint! Jeg er superfornøyd med oppgavene, har nå skrevet meg tom og må (som vanlig) kutte ned til essensen av det det spørres etter. God dag! Nå har jeg en pustepause på verandaen mens jeg skal kjenne litt på den følelsen av at jeg mestrer dette.
Postet 07-05-20 kl 13:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Lykke til med innspurten Blondie.
Postet 07-05-20 kl 13:13 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Blondie!
Postet 07-05-20 kl 13:24 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blondie!
Postet 07-05-20 kl 13:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Blondie!

Her har vi vært en tur hos optikeren med snart 16 åringen som plutselig har fått problemer med dobbelt syn. Skal alltid være noe.
Postet 07-05-20 kl 14:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blondie

Videomøte unnagjort. Forlengelse av sykemelding.
I dag er jeg helt på felgen. Følelse av lavt blodsukker, men i gen endring hvis jeg spiser noe. Hverken søtt eller sunt. Det er vondt å være sliten til beinet, men likevel være rastløs.
Postet 07-05-20 kl 14:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Blondie!

Jeg er egentlig litt klar for helg. Mai skal jo liksom være 4 dagers uker og sånn..
Postet 07-05-20 kl 14:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Bondie

Så deilig å kjenne at oppgaven er god å skrive!
Postet 07-05-20 kl 15:15 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Heia Blondie!
Postet 07-05-20 kl 16:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt på jobb. Timeplaner og diverse kabaler. Akkurat nå pausekabalen for lærerne.
Postet 07-05-20 kl 18:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Det at man er dobbelt så trøtt etter dobbelt så mye søvn, kan det ha noe med at skjermbruken har økt betraktelig? Merker at det suger energi.
Postet 07-05-20 kl 20:15 av amylin amylin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no