Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 25-04-20 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skulle jeg hatt millioner av planer. For i dag skulle vi hatt konfirmasjonsfest.

Verden ville det ikke helt sånn.
Postet 25-04-20 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Våken. Vi skal et par ærend i byen i dag som er nødvendige. Så blir det noe husarbeid.
Postet 25-04-20 kl 10:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Rart hvordan ting kan snu, Tjorven.
Postet 25-04-20 kl 10:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Føler med deg, Tjorven. Vi skal ha nonfirmasjon i bydelshuset i mai. Vi vurderer å gjennomføre, men på zoom. Så vi har ikke avbestilt lokalet (også fordi vi ikke vil avbestille av hensyn til velforeningen.)
Postet 25-04-20 kl 10:26 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven. Vår konf er utsatt til høstferien, så vi får se. Hvis det fortsatt er store reisebegrensninger så blir det få gjester i allefall.

Vi er så mye hjemme om dagen, så her pusses det opp. Hvert øyeblikk kommer det en snekker på befaring for å se om vi kan flytte en vegg mellom to soverom for å gi minstemann et større rom. Det har vært en nomadevandring her, eldste har nå okkupert loftet og minsten benyttet anledningen og tok rommet til eldste. Jeg vil gjerne ha loftet tilbake!
Postet 25-04-20 kl 10:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var vel strengt talt en nonfirmasjon vi skulle hatt også. Vi akter å gjennomføre, men det er jo godt mulig at det blir i forbindelse med 16-årsdagen i januar.
Postet 25-04-20 kl 10:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her skulle minsten vært på konfirmasjonstur til Krakow med foreldrene mine. Konfirmasjonen neste helg er utsatt. Vi får se.

Ingen planer for dagen.
Postet 25-04-20 kl 11:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skulle hatt konfirmasjon i morgon. Det er foreløpig utsatt til slutten av september. Og eit år sidan eg hadde første konfirmant faktisk.
Postet 25-04-20 kl 11:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi skulle hatt konformasjon om to uker. Den er utsatt til september, vi har booket om lokalet og håper vi får det til da.

Nok en rolig hjemmedag her. Sjekke om det er en drive-in-kino vi kan dra på. Det har vært en utrolig vellykket aktivitet med ungene.
Postet 25-04-20 kl 12:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bake brød og være helt hjemme alene er planen. Skal sende de andre ut på luftetur.
Postet 25-04-20 kl 12:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg vasker klær og skal ut og ukeshandle nå. Mannen maler på verandaen, så det blir nok godstol i hagen i finværet etterpå. Ellers ingen planer for helgen.
Postet 25-04-20 kl 13:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Å! Jeg hat kjøpt ny vannbeholder til espressomaskinen, så nå kan jeg endelig nyte en deilig latte!
Postet 25-04-20 kl 13:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Skifte til sommerdekk, kjøpe nytt skateboard til yngste, pusle i hagen eller med puslespill, avhengig av vær og temperatur.

Edit: har visst glemt å poste. Gjort første del nå.
Postet 25-04-20 kl 14:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ja, og så skal jeg kjøpe inn remedier så yngste kan få ekstrajobb med å vaske bil.
Postet 25-04-20 kl 14:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kje. Men driver å tar bilder av klær jeg vil bli kvitt siden det ikke ble noen Byttesentral i vår. Orker ikke ta vare på det til høsten hvis jeg kan bli kvitt det nå.
Postet 25-04-20 kl 14:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skulle en snartur og handle før det ble for mye folk. I stedet er jeg stuck på byens kjøpesenter og venter på Viking. Bilen er helt død og skumle varsellamper lyser.
Postet 25-04-20 kl 15:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så kjedelig, Stompa.

Alt som kan selges nå er tatt bilde av. Halve blokka gikk forbi mens jeg drev på (tok ute pga lyset) og lurte nok hva jeg drev på med. Skal få pakket det bort og så ta fatt på vinterklærne.
Postet 25-04-20 kl 16:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Vi har montert trampoline, jeg har ryddet på kjøkkenet og funnet igjen benkeplatene, og skiftet på alle sengene. Og vi fikk hivd ut alle tre ungene i nesten 1 time, så var ganske stille og rolig rundt ørene en liten stund. Haha.

Nå lager jeg pizza, så blir det vel middag etterhvert, og ukas høydepunkt for Storebror - LØRDAGSGODT!
Postet 25-04-20 kl 18:11 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Ungdommene mine har satt opp trampolina til lillesøster i dag.
Postet 26-04-20 kl 00:21 av Magica Magica er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no