Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-03-24 kl 06:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Må huske å ringe verkstedet i dag, glemte det i går. Fikk unna litt andre meldinger på bussen.
Postet 19-03-24 kl 07:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg verker og verker i kjeven, det er umulig å sove eller slappe av. Tror kanskje jeg må be legen om noe sterkere smertestillende i dag. En ting er at jeg er pålagt å ikke snakke stort, men å bevege kjeven i det hele tatt?

Jaja. Sånn. Jeg får inhalert kaffe, så det kunne vært verre.
Postet 19-03-24 kl 07:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sove er visst ikke sånt jeg skal drive med for tida. Det er ganske plagsomt, men jeg gjør jo svært iherdige forsøk. I går var jeg i utendørs og i fysisk aktivitet i mange timer så det BURDE vært tilstrekkelig, men den gang ei.

Men jeg har fått noe å glede meg til. Jeg skal på en jobbtur mot helgen som jeg har mulighet til å utvide, så mannen min kommer til samme by som meg og vi får et par dager på "miniferie".
Postet 19-03-24 kl 08:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Dårlig søvn her også om dagen, og våkner alt for tidlig. Kombinert med fullstendig stiv og vond nakke og ganske dårlig humør er det en knallstart på dagen. Jobber hjemmefra i det minste, så håper på å ta litt tidlig ettermiddag og gjøre noe hyggelig.
Postet 19-03-24 kl 08:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
+ 1 på avbrutt søvn. Tåler ganske godt en natt eller to, men så røyner det på fort.

Husmorpoeng i går for å preppe to middager, da.
Postet 19-03-24 kl 08:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Min søvn er helt på tryne så jeg har sendt mld til legen. Er overraskende oppegående og er redd en smell snart kommer brått.
Postet 19-03-24 kl 08:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret. Jeg er heldigvis inne i en periode der jeg sover rimelig greit, og det er så herlig etter en lang, til tider søvnløs, vinter.
Postet 19-03-24 kl 08:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Antisøvnmedlem her også. Ikke sovet siden kl 4. Er så vant til det så gidder ikke lage mer fuzz utav det.
Prøver å finne litt motivasjon til arbeidsoppgaver nå, det viser seg som en vanskelig oppgave.
Postet 19-03-24 kl 08:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for Skilpaddebursdag!

Postet 19-03-24 kl 09:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg våknet frivillig kl. 5 for å trene før jobb.
Postet 19-03-24 kl 09:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Skilpaddedagen!

Jeg er blid i dag.
Postet 19-03-24 kl 10:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Skilpadda!
Postet 19-03-24 kl 10:31 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Skilpadda!
Postet 19-03-24 kl 10:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen Skilpadda

Har vært hos tannlegen og fikset en tann. Nå begynner bedøvelsen å gå ut.....så snart kan jeg spise lunsj

Må ut og gjøre ferdig påskehandelen i dag - lager handleliste nå mens jeg er i møte
Postet 19-03-24 kl 11:36 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Tusen takk!
Postet 19-03-24 kl 12:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Skilpadde.
Postet 19-03-24 kl 15:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Gratulerer, Skilpadda!
Postet 19-03-24 kl 18:55 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for Skilpadda.
Postet 19-03-24 kl 21:41 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no