Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 23-05-21 kl 06:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Ligger i senga og hører mannen lage frokost. Ingen planer i dag, annet enn å tvinge tiåringen ut en tur.
Postet 23-05-21 kl 09:50 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg bestemte meg for å gå på jobb dag til tross for migrene, og godt var det for jeg ankom til nyheten om at en er syk og ikke kommer. Vi er tre på vakt i helgen og har stoooore problemer med å skaffe vikarer for tiden. Dette blir en tung dag.
Postet 23-05-21 kl 09:51 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I mitt spennende liv skal jeg skrive oppgave. Tror ikke jeg gidder å ha ambisjoner om å gå ut, engang. Jeg vil veldig gjerne ordne litt på uteområdet mitt, men været er ikke helt enig.
Postet 23-05-21 kl 10:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg skal bruke nok en dag på å gjøre huset så innbydende og salgbart som mulig. I dag er det hagen og plattingen som skal forfines. Så. LEI.
Postet 23-05-21 kl 10:04 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Heilo, all sympati. Vi har gjort ferdig fotografering, snart er det visning. Og så skal vi gjøre alt en gang til i neste hus.
Postet 23-05-21 kl 10:05 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi har spist frokost (måtte bestemme bordsetting og mannen ville ha kl. 8.30 ). Nå ligger vi på rommet og lurer på hva vi skal bruke søndagen til her i Trondheim. Han vil ut og jeg vil sløve her en stund til.
Postet 23-05-21 kl 10:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Bare bittelitt igjen, Heilo! Vi skal kose oss med å tømme stue og kjøkken så mye som overhodet mulig før malerne rykker inn igjen på onsdag.
Postet 23-05-21 kl 11:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sitter og ser på at datter og venninne har ridetime. Hun er lykkelig, så da får det være at jeg ikke rakk å ta med kaffe.
Postet 23-05-21 kl 11:45 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg koser meg meg en kopp kaffe. Alene, ute blant folk. Elsker det!

Vi skal ha rolig søndag i dag etter full rulle i går. Mye smitte i byen, så like greit å holde seg mest inne.
Postet 23-05-21 kl 12:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Ingen store planer for dagen. Ta fatt på roterommet i kjelleren kanskje? Hvis jeg gidder. Grått vær, men ser ut som det lysner i kveld, sa satser på en liten lokaltopptur etter middag.
Postet 23-05-21 kl 12:16 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Frokost inntatt. Ut og kjøre med 16-åringen, men vi vet ikke hvor.

Kanskje bake boller etterpå?
Postet 23-05-21 kl 12:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har hatt en rolig morgen etter å ha sittet oppe og sett Eurovision i går. Knerten ble så glad over vinneren og jeg ble så glad over at vi hadde kost oss sammen i 4 timer.
Postet 23-05-21 kl 12:41 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Vi har fått ett lite lokalt bakeri i nabolaget. Så jeg har hentet fantastisk surdeigsbrød og spist til sen frokost. Full lykkefølelse.
Postet 23-05-21 kl 12:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har rukket både å gå tur og å beise terrassen. Produktiv dag.

Googlet i går hvor lenge terrassen bør tørke mellom vask og beising. Til nød kunne man beise etter ei uke, mente ekspertene. De bor definitivt ikke i Nord-Norge!
Postet 23-05-21 kl 15:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Lyppa sin avatar
Terasser og beis er definitivt ikke skapt for Nord-Norge, Stompa Vurderer vasking men må jo planlegge når jeg kan få beiset den.
Postet 23-05-21 kl 16:28 av Lyppa Lyppa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har pakket tolv kasser bøker. Hvorav åtte skal pakkes opp igjen når malerne er ferdige med stua.
Postet 23-05-21 kl 16:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg vasket i går formiddag og beiset i ettermiddag. Tør ikke vente mer, selv om værmeldinga er fin; vet jo hvor fort den kan snu.
Postet 23-05-21 kl 16:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Eldste kom ned til hotellet. Vi har gått tur langs Nidelven, spist lunsj ved torget og besøkt Rockheim. Nå sløver vi litt på rommet før vi skal ut og spise middag. I morgen har vi ordnet det slik at eldste kan spise frokost med oss før vi kjører sørover igjen. Det har vært godt å se ham og pjuske med ham. Han virker lettere i humøret nå. Neste uke bytter han bosted. Det blir bra. Og han gjør det bra på jobben.
Postet 23-05-21 kl 18:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Då har me komme oss inn til tigerstaden og hotellet og venter på skyss opp til tacomiddag hjå slekt/venner. I morgen skal jentungen i studio og eg skal vere med og sitte å drikke kaffi fra kaffebrenneriet
Postet 23-05-21 kl 18:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vært på plantasjen i øspøs og kjøpt solseng. Skal ikke være for sen i år. #hjemmeferie Nå mangler jeg bare et glasshus og kanskje varmelamper.
Postet 23-05-21 kl 19:03 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Du stiller beredt i år, skjønner jeg, Martis.

Jeg lever gjennom dere som forflytter dere og er på hotell. Så eksotisk!
Postet 23-05-21 kl 19:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sov leenge etter lang ESC-kveld. Gått tur med mannen i åsen oppi her, godt med luft og bevegelse. Været er variabelt, men stort sett opphold. Deilig med søndag i morgen også! Null planer, forberede hodet på å komme tilbake til kontoret til uken. Gleder meg enormt men blir litt omveltninger etter 7 mnd hjemme.
Postet 23-05-21 kl 19:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg prøver å gjøre det veldig attraktivt å besøke meg, Blondie. Noen av mine bor i land som får lov å komme til norge uten karantene :jajadingdong:
Postet 23-05-21 kl 20:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Smart!
Postet 23-05-21 kl 20:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no