Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 25-02-21 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Litt kaffe foran vedovnen, før jeg tusler 5 meter til kontoret. Alle i huset sover, så stille og rolig.
Postet 25-02-21 kl 08:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Stort sett hjemmekontor i dag, men en liten tur til byen i ettermiddag. Det er grått ute, men jeg har kaffe og kan glede meg til spennende møte, så humøret er ganske godt.
Postet 25-02-21 kl 08:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Hjemmekontor og frokost. Men i morgen da skal jeg ut blant kollegaer igjen med en lunsj og tur ute i det fri.

Skal ha tømmermann i garasjen i dag også da så litt lyd vil det være rundt meg i dag.

Ski-VM starter vel også i dag.
Postet 25-02-21 kl 09:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Ja, Ski-VM starter, det blir gøy. Får ha det på litt i bakgrunnen her på hjemmekontoret.

Innspurt til 3 feriedager i neste uke. Vi reiser på hyttetur i morgen ettermiddag.
Postet 25-02-21 kl 09:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her skal yngste til hudlege for andre gang med fotvorter. Det har blitt mye bedre og vi håper dette tar knekken på dem snart, gutten ser jo ikke ut! Plagsomt er det og.
Postet 25-02-21 kl 09:38 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemmedag i dag også. Venter på svar på coronnaprøven som jeg og lillebror måtte ta på nytt i går.
Postet 25-02-21 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Dag 2 med migrene, og i dag (også) er jeg misunnelig på de som kan ha hjemmekontor. Jeg er inne i den travleste uka på jobb, så her er det bare å poppe innpå dop som tar toppene, og gyve løs.
Postet 25-02-21 kl 09:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vet ikke helt hva som skjedde med alarmene i dag. Kom meg på jobb, men litt sent.
Føler meg litt snodig uten at jeg kan sette fingeren på hva.
Postet 25-02-21 kl 10:08 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
I dag er jeg på kontor-kontoret. Er helt alene her, men litt deilig å komme seg ut av huset.
Postet 25-02-21 kl 10:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring, Agenten! Det høres skrekkelig ut å måtte presse seg sånn.

Jeg har ferie og sitter med jobb. Skal bare rette noen tekster nå og lage noen alternative planer for ukene frem til påske. Om ikke annet har det siste året lært meg hvordan jeg skal sjonglere mange ulike planer til enhver tid.
Postet 25-02-21 kl 10:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er lykkelig.

Årets julepresang fra mannen min var «noe å glede seg til». Og i går spiste vi middag på Under. En restaurant under havet ved Lindesnes som har stjerne i Michelin. Det var virkelig helt perfekt, og dette skal jeg leve lenge på.
Postet 25-02-21 kl 10:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så gøy at det var bra, Tjorven! Vi skal i juni (hvis osv.).
Postet 25-02-21 kl 10:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så bra Tjorven! Vi skal til området til sommeren, vurderer om vi skal spise der. Men litt kjedelig å måtte kjøre tilbake til hytten etterpå, vi får se hva vi finner på.

Jeg er kjempeglad for ting som skal skje nå fremover, treningstimer, tur og vin med venninne, restaurant med mannen, og jammen kom det en invitasjon til bålpannelunsj i hagen hos en vennefamilie også. Små gleder blir store i denne tiden!
Postet 25-02-21 kl 11:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Så bra, Tjorven, der er det skjenking også kanskje?
Jeg er på feriehjemmekontor og drikker kaffe. Har ett barn i barnehagen, ett på trafikalt grunnkurs og ett med venninne i kjelleren etter overnatting.
Postet 25-02-21 kl 11:06 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Herlig, Tjorven! Fikk dere vinpakke også? Bodde dere på Havhotellet?

Sol her i sør i dag. Jeg er på teamsmøte. Ungene er hjemme og sover.
Postet 25-02-21 kl 11:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, vi bodde på havhotellet. Og det var alkoholservering til maten frem til 22.00. Og derfor ble alle reservasjoner flyttet halvannen time frem i tid slik at alle ble ferdige i tide.

Addison: hvis dere vurderer å spise, så bør dere følge med på reservasjonstidspunkter. Det blir fort fullt. Mannen bestilte visstnok gårsdagens reservasjon i november.
Postet 25-02-21 kl 12:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det høres helt nydelig ut, Tjorven! Mulig jeg må planlegge en date med mannen der når vi kan få barnevakt og slikt, forhåpentligvis i løpet av året.
Postet 25-02-21 kl 12:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: vi forsøker oss uten barnevakt nå. Rapportene hjemmefra tyder på at det har gått fint. I går lagde de fiskegrateng til middag ... UTEN potet. Hvis det er grensetestingen, så kan vi leve med det.
Postet 25-02-21 kl 13:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Shit Tjorven, å droppe potetene altså.
Postet 25-02-21 kl 14:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fiskegrateng altså! Når de er alene hjemme! Du har oppdratt bra kids.
Postet 25-02-21 kl 14:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg dropper også potetene.
Postet 25-02-21 kl 14:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Utfordringen vår er at ungene elsker å gå på kule og fancy restauranter, og de er med på ferien, så ikke så lett å bare dra uten dem uten protester. Og da dobler jo fort kostnaden seg.
Postet 25-02-21 kl 15:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Tjorven, du må blogge om besøket med bilder (forhåpentligvis) og alt. Jeg har skikkelig lyst til å dra dit selv.
Postet 25-02-21 kl 15:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har gitt opp å få lagt ut bilder på FP. Jeg begynner å bli for gammel for sånne tekniske utfordringer.
Postet 25-02-21 kl 15:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Addison: en av venninnene til snuppa var faktisk der i går (samtidig med oss). Hun hadde visst syntes maten var rar.

Mine unger er gjerne med ut for å spise, men foretrekker «enklere» mat. Vi forsøkte å ta dem med på Smalhans i høst, og det var skikkelig perler for svin. Så fine dining gjør vi uten barn.
Postet 25-02-21 kl 15:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Heldiggriser Tjorven! Høres fantastisk ut!

Jeg tar inn på hotell i byen her med 15-åringen i dag, med det samme jeg er ute av kontoret, og vi skal ut og spise på restaurant i kveld (ikke noe veldig fancy). Kortreist ferie fra byggeplasshjemmet!
Postet 25-02-21 kl 17:02 av My My er ikke aktiv
Gammel
Kos dere på kortreist ferie, My!
Postet 25-02-21 kl 18:20 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no