Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 30-09-20 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har sovet bedre enn vanlig i dag, så er klar for en ny arbeidsdag.

Frisør med klipp og farging i kveld, høyst påkrevet.
Postet 30-09-20 kl 08:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

I går var jeg på et eksternt møte og hadde ett lite kveldsmatbesøk. Så jeg er kvitrende blid over å ha fått dekket noen sosiale behov.

Dagen er supertravel, men jeg har en god sofakrok og god kaffe til å være travel i og med, så dette skal gå bra.
Postet 30-09-20 kl 08:28 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er trøtt som en dupp, men er oppe og straks avgårde til jobb.
Postet 30-09-20 kl 08:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gmorn. Er på jobb, og har kaffe. Litt roligere her nå, regner med at det holder seg til over høstferieukene. Hvilket er bra, for da rekker vi å puste litt, og å fylle de tomme lagerplassene.
Postet 30-09-20 kl 08:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hva er det dere produserer Eia?
Postet 30-09-20 kl 08:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Mopedbiltaxien kjørte litt tidlig i dag for å hente en i klassen slik at denne også kom seg på skolen i dag. Hjemmeskoleungen spiser frokost og jeg skal straks i gang med dagens oppgaver.
Postet 30-09-20 kl 08:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Minsten har reist av gårde på konfirmantkurs. Keg skal straks ha pt-time. Mellomste sover enda.
Postet 30-09-20 kl 10:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Senere enn jeg burde, men det gikk rett og slett ikke før. En unge hjemme, igjen.
Postet 30-09-20 kl 10:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, ferdig med første møte i dag. Ok tema på teams, skal i ilden med noe mer vrient etter lunsj i dag.
Postet 30-09-20 kl 11:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er innafor å sende jentungen på bakeriet for å handle lunsj i fysisk aktivitetøken hennes? Det blir jo tross alt en tur på 3km.
Postet 30-09-20 kl 11:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ikke bare innafor, Frøy - rett og slett lurt. Jeg har brukt mesteparten av dagen hittil på å få ordnet oppdatering av program og restart av server, nå håper jeg snart alt er på plass så jeg kan lære meg å bruke programmet ordentlig.
Postet 30-09-20 kl 11:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har lest ut en bok! Mannen reiser hjem fra lånehytta i dag, og jeg måtte lese ferdig spenningsroman FØR han dro, skulle jeg tørre å bli igjen.
Postet 30-09-20 kl 13:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 30-09-20 kl 13:26 av Timar
Gammel
Eia sin avatar
@Sissel: stålprodukter (nisje) til byggebransjen. Vi er en liten bedrift, da. 4 ansatte totalt.
Postet 30-09-20 kl 15:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Takk Eia. Greit å vite, siden det har blitt snakket om noen ganger.
Postet 30-09-20 kl 18:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Grått her, blir snart regn.

15-åringen skal snart dra meg med ut å jogge. Kan ikke huske sist det skjedde. Men først henge opp klær til tørk.
Postet 30-09-20 kl 18:35 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no