Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 31-01-21 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Kaffestua har jo vært åpen siden grytidlig, men helt uten besøk? Jeg kommer!

Ideelt sett så hadde jeg sovet noen timer til, men siden det visst ikke lar seg gjøre for tiden, så får jeg sette i gang med nødvendig jobbing kombinert med forberedelser til barnebursdag. Utendørs, så klart. Godt det skal bli varmere utover dagen!

God søndag!
Postet 31-01-21 kl 10:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var tidlig oppe, men var effektiv og fikk spadd unna en rettebunke. Bare tre igjen.

Er det lov å juble over at januar gikk over i år også? Februar er praktisk talt mars og mars er en vårmåned (noen ganger med noen meter snø, men lell).
Postet 31-01-21 kl 10:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Jeg er også til stede i dag! Nydelig vær og må komme meg ut på tur kjenner jeg. Tror det blir på beina i dag. Også har jeg to rettebunker (digitale, men likevel) som må unnagjøres og en pappa på sykehus jeg må pjuske (digitalt) med.
Postet 31-01-21 kl 10:35 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det er deilig at januar nå er over.
Denne helgen har gitt et snev av normalfølelse, men unger som har vært med venner, minstemann på overnattingsbesøk og i dag er vi til og med bedt bort på middagsbesøk!
Postet 31-01-21 kl 10:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hey, januar er ikke over før i morgen.

Det er spådd litt mildere vær utover dagen, så da blir det gåtur i skogen med min eldste niese, som jeg ikke har sett på lenge.
Postet 31-01-21 kl 11:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tok en råsjans og regnet med at dagen i dag gikk fint. Praktisk talt over, da.
Postet 31-01-21 kl 11:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Jeg sov lenge i dag også, men i dag syntes ikke den firbeinte det var nødvendig å stå opp heller. Med snorkende mann bortreist og kun store barn, er det ingenting som vekker meg. Jeg har en haug med klær som bør legges sammen, så plutselig er å lese pensum et mye morsommere alternativ.
Postet 31-01-21 kl 12:02 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har ryddet kjøkken og stue og vasket gulv og gjort yoga og nå prøver jeg å overbevise meg selv om å bli sittende en times tid med helgeavisene. (Mmmm. Papiravis! )
Postet 31-01-21 kl 12:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hvordan retter du digitalt, Oslo78?

Elsker at det er februar i morgen, Blondie! Et skritt nærmere vår.

Nydelig vær i sør, sikkert kaldt. Eldste skal gjøre matte, huset må vaskes og ryddes og jeg har lovet dem en tur til byen for å teste Happy Donuts.
Postet 31-01-21 kl 12:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Jeg retter på en app som heter Showbie hvor jeg kan «skrive» med en ipadpenn eller fingeren oppå det elevene har levert (elevene har skrevet på ipaden på samme måte først).

Det er den ene «bunken». Den andre er en faktatekst. Der har jeg et eget skjema som jeg skriver på på pc, et vurderingskriterieskjema. Så legger jeg skjemaet ut på Showbie sammen med teksten de har levert.
Postet 31-01-21 kl 12:31 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Mav: Ja, papiravis!
Postet 31-01-21 kl 12:32 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Det høres avansert ut, Oslo78. Det er vel fremtiden, det.

15-åringen har hjulpet bestemor med å få på tv. Ikke bare bare med hdmi, internett mm. Godt vi bor nærme. Hun ble veldig glad!
Postet 31-01-21 kl 12:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Dobbelbursdag i heimen. Mannen blir 47 og snuppa 16. Men den ferske 16-åringen er i karantene, så festen blir sterkt begrenset.
Postet 31-01-21 kl 12:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi har dobbeltbursdag til uka, mannen blir 49 og eldste 27. eldste har aldri vært opptatt av bursdager, men i år vil han hjem til mor og ha middag og kake.

Mye nysnø ute, og det ser ut til at det kommer mer. Jeg tok med langrennsskiene hjem fra fjellet, men jeg tror de blir liggende i skiboksen. Ski på TV frister mer.
Postet 31-01-21 kl 13:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til mannen og 16-åringen
Postet 31-01-21 kl 13:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 16-åringen, Tjorven!
Postet 31-01-21 kl 16:22 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no