Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 16-01-21 kl 08:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Kald og rolig lørdag. Som de fleste andre har jeg en planløs helg. Mulig jeg må gå utendørs, så jeg faktisk ser andre levende mennesker.
Postet 16-01-21 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Kaldt her også. Lite og ingen planer i dag. Treningsfri, men må i stallen, samt gå tur med hunden. Ellers sløve tenker jeg.
Postet 16-01-21 kl 09:32 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Resten av familien skal i slalombakken og jeg lurer på om jeg skal driste meg på langrenn. Jeg er helt sykt dårlig til å gå på ski og har ikke gjort det siden barneskolen. Men har lyst til å kunne gå litt . Strålende kaldt vintervær. I kaldeste laget, men fint.
Postet 16-01-21 kl 10:27 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her er det 23 blå ute! Vi skal i slalåmbakken, men det kan bli en kald opplevelse.
Postet 16-01-21 kl 10:29 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mange minus her og. Eldste skal på skøyter med venner.

Jeg skal ta ned julelys, levere en haug batterier til innsamling, pante flasker (vi drakk visst mye brus i julen) og et par ærend til.
Postet 16-01-21 kl 11:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Våkna opp til nyheten om at en hytte hadde brent ned og at 5 er savnet. Trassig.


Ingen store planer for dagen, annet enn å få skifta gardiner.
Postet 16-01-21 kl 12:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Latte i koppen, sport på TV og strikketøy i hendene. Minsten skal straks på trafikalt grunnkurs. Naboen kjører til, vi henter. Må handle ulltøy til ungen. Han har vokst som et uvær.
Postet 16-01-21 kl 13:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Julelys tatt ned, solgt en vinterbukse og lagt ut skisko på finn. Godt å få det bort når det er for lite. Må handle mat, men utsetter det litt. Går heller på bruktbutikken med diverse.
Postet 16-01-21 kl 14:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no