Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-01-21 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Kopp med te og nyheter på laptopen. På hytta, så skal nok ut og gå en tur på ski i dag og. Heldigvis ikke så kaldt i dag.
Postet 10-01-21 kl 10:14 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Det har visst regnet i natt, så det er glatt ute. Straks stå opp og tenne i peisen, men må ut og hente ved.
Postet 10-01-21 kl 10:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!


Et par minusgrader og litt snø i lufta her. Jeg kombinerer jobbing og brødbakst, men skal snart ut og lufte meg litt
Postet 10-01-21 kl 11:25 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snø her også. Det må nok luftes kropp og sjel i dagslys. Usikker på hvor jeg skal gå enda, det betyr jeg kan sitte og gjøre ingenting litt til.
Postet 10-01-21 kl 11:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg har lyst til å gå på ski i dag og, men det er så håpløst med parkering at jeg ikke tror jeg orker.

Ungene er heller ikke så motiverte, men jeg må jo få dem med meg ut i sola en tur. Sol!
Postet 10-01-21 kl 11:42 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det mini 11. Eg trur kanskje det blir litt bedre når der kjem litt lenger ut på dagen. I går gjekk eg ein time i 15-, og det var kaldt!
Ellers skjer det lite. Heldigvis.
Postet 10-01-21 kl 11:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært ute en times tid, utrolig digg med fem minusgrader og sol. Det er slike stunder jeg drømmer om når jeg romantiserer vinteren på en het dag i juli.
Postet 10-01-21 kl 11:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det har kommet masse snø i natt. Nå må jeg velge: prøve alpint eller gå for langrenn?
Postet 10-01-21 kl 12:00 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Helt klart alpint, annemede!

Her er ski byttet ut med måking i dag, vi må måke godt før vi reiser hjemover. Det skal snø mer utover uka, og siden vi ikke vet om vi reiser opp igjen neste helg må mest mulig vekk i dag.
Postet 10-01-21 kl 12:11 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heldiggris som kan velge, annemede! Jeg ville valgt alpint, ja.
Postet 10-01-21 kl 12:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Alpint er morsommere i løssnø enn langrenn!
Postet 10-01-21 kl 12:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det må kunne gå under i-landsproblemer tenker jeg.
Postet 10-01-21 kl 13:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har vært ute å gått i solen, men det var skigåere over alt i skogen min. Mulig jeg bare må lete frem skiene selv. Utrolig deilig med sol og fint vær!
Postet 10-01-21 kl 14:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg og har vore ute i over ein time, henta ein spark hos noen venner. Femten minus og sol i skogen. Helt nydelig!
Postet 10-01-21 kl 15:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Gikk tur med venninne i to timer. Deilig å komme seg ut.
Postet 10-01-21 kl 15:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tur i 2 timer her også. Turområdet var etter "følg sola"-prinsippet, så det ble litt frem og tilbake.

Nå kvinner jeg meg opp til litt styrketrening og yoga, og skal også starte på en gedigen skittentøyhaug etterhvert. Men først litt mer te og surfing.
Postet 10-01-21 kl 16:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har også gått lang tur, men det var for flere timer siden, da et var lyst.

Her er det ikke aktuelt med skitur. Det har ikke kommet et snøfnugg (og knapt en regndråpe) her siden noen få fnugg i midten av november. I natt har det for første gang lagt seg et tynt, tynt lag med snø, men den var så lett at den har blåst bort.
Postet 10-01-21 kl 16:14 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Vi har også vært på tur i dag, med svoger og niese. Når man ikke skal møtes inne, er det godt det er fint vær ute.
Postet 10-01-21 kl 16:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Musklene i øvre del av ryggen har slått krøll på seg, så jeg beveger meg forsiktig og passer på at området er varmt. Å gå tur er uaktuelt, jeg spenner meg sånn i redsel for å gli og falle når det er snø ute selv om det muligens ikke er glatt. Slik er det å være vestlending som er vant til at det er is og glatt under et tynt lag med snø.
Postet 10-01-21 kl 16:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fikk med meg ungen ut i Sola, 6 magiske kilometer. Deilig!
Postet 10-01-21 kl 16:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Glatt her etter at regnet i natt frøs på. Tror jeg må kjøpe piggsko.
Postet 10-01-21 kl 16:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ingen av gutta ble med på tur, men jeg gikk meg en god tur. Mange ute, gode forhold for ski om du liker å gå i kø. Jeg gikk på vei innover og på sti utover. På veien (og skiløypa) var det hundrevis av andre, på stien var det meg og en som gikk forbi meg. Drøye 8,5 km.
Postet 10-01-21 kl 19:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Hvor gikk du fra i dag, Blånn? Vi orket ikke parkeringskrigen i dag og dro til Hvervenbukta isteden. Men nå går det fremover med skiforhold flere steder i byen ser jeg.
Postet 10-01-21 kl 19:53 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg gikk hjemmefra og inn til Lilloseter.
Postet 10-01-21 kl 19:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Så bra.
Postet 10-01-21 kl 19:56 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært på fottur i Østmarka (neida, jeg ypper ikke på skiløypene altså, er for glad i livet til det), og kom meg så langt inn at det ikke var folk overalt.

Gleder meg til jeg har energi til å ta en overnattingstur igjen, fikk endelig lysta til det igjen i dag!
Postet 10-01-21 kl 19:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no