Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 12-10-20 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
Trøtt og sliten. Helgen ble ikke akkurat som planlagt, så jeg kan ikke akkurat si at jeg er klar for ny uke. Høstferie ble det heller ikke Ja,ja. Bare å komme igang.
Postet 12-10-20 kl 08:00 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Trøtt og atter trøtt her også. Heller ingen høstferie på meg. Jeg har noen feriedager tilgode, og ser det er høyst nødvendig å planlegge de inn snart. Men kaffe er klar, og frokost på hjemmekontoret.
Postet 12-10-20 kl 08:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Første dag etter høstferien, og trøtt her også. Jeg gruer meg til en høst og vinter med korona, og ser ganske så mørkt på det.
Postet 12-10-20 kl 08:13 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høstferien er kun er blekt minne, nå har jeg gjespet meg gjennom de siste besvarelsene fra bunkene jeg hadde med hjem. Det tar litt tid å komme i hverdsgsrutinen igjen, gitt.
Postet 12-10-20 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er i gang på hjemmekontoret. Det er en hektisk uke som kulminerer i konfirmasjon (eller nonfirmasjon som det egentlig er hos oss) på lørdag. Jeg må bestille time hos frisøren i løpet av dagen.

Ellers skal jeg drikke betydelige mengder med kaffe i dag. Kroppen min trenger visst det.
Postet 12-10-20 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På jobb. Litt møter først og så håper jeg klokka gr fort etterpå.
Postet 12-10-20 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, høsten er kommet for fullt, er kaldt på hjemmekontoret i dag, men jeg var forberedt på dette og har kjøpt inn sjokolademelk så jeg kan ha meg en kopp med varm sjokolade senere.
Postet 12-10-20 kl 09:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Nå begynner det å gå på motivasjonen løs med dette uendelige hjemmekontoret, altså!

Det er jo deilig med rolige morgener, men jeg har mistet jobbmotivasjonen min fullstendig. Det hjelper ikke akkurat på at vi er midt i store organisasjonsendringer på jobb heller, sånn at ingen helt vet hva framtiden bringer.

Sånn ellers: Sola skinner, håper dere andre har en strålende fin mandag!
Postet 12-10-20 kl 10:46 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg savner kolleger. Jeg logger meg tidlig på alle møter i håp om at noen andre også kan gjøre det slik at jeg kan småprate litt før møtet starter. En kjær kollega har innsett dette og vi får nå noen minutter før hvert møte vi har sammen. Det hjelper litt, men det er ikke nok. Jeg savner "folk".

Jeg sa i våres at jeg skulle holde ut hjemmekontor veldig lenge hvis bare ungene mine fikk møte på skolen. Det står jeg fremdeles inne for ... men det begynner å røyne på, altså.
Postet 12-10-20 kl 10:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Kjenner på det samme som Timar, men hos oss er det ikke organisasjonsendringer, her skal hele firmaet gradvis avvikles, så å sitte på hjemmekontor nå er grusomt. Ikke mye motivasjon å spore hos meg heller, gjør det jeg må, men ikke mye mer.
Heldigvis skinner solen så jeg skal innvilge en tur ut i sola i løpet av dagen.
Postet 12-10-20 kl 11:21 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Hos oss er det også enormt store og krevede organisasjonsendringer på trappene, og det å sitte på hjemmekontor gjør alt mye vanskeligere, men jeg vet at det å være på jobb slik det er nå også har sine bakdeler, så jeg får bare holde ut.
Postet 12-10-20 kl 11:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er vist tiden for store organisasjonsendringer, men for min del gjør det at jeg bare får mer å gjøre. Heldigvis kan det fint gjøres fra hjemmekontor, så jeg sitter nå her.
Postet 12-10-20 kl 12:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hos oss er det også store org. endringer - fusjon mellom Aker Solutions og Kværner. Tror ikke det får så store konsekvenser for meg personlig, men det er jo alltid litt styr.

Vi har vært ute og spist lunch, dattera, mannen og jeg. Hun reiser tilbake til Lillehammer og studier etter en god uke hjemme. Sol og fint ute i dag også.
Postet 12-10-20 kl 13:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg trives forresten fortsatt godt på hjemmekontor, og tror det blir slitsomt når jeg må tilbake på jobb. Men, savner kollegaene jeg også altså.
Postet 12-10-20 kl 13:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har hatt min helt egen lunsjjogg i dag.
Postet 12-10-20 kl 13:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Leste "lunsjligg". Tenkte "good for you!"

Vel, lunsjjogg er ikke så gæærnt det heller.
Postet 12-10-20 kl 14:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg leste lunsjlogg, men lunsjligg høres bedre ut! (I hvert fall hvis vi snakker hjemmekontor).
Postet 12-10-20 kl 15:26 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Lunsjligg!
Postet 12-10-20 kl 15:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bare husk å mute både mikrofon og video.
Postet 12-10-20 kl 16:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Dere ass. tsktsk
Postet 12-10-20 kl 21:52 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no