Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 04-10-22 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mørkt, regn, og i kveld kommer høststormen. Bare å holde på hatten. Og ved lunsjtider er vi halvveis i uken…..(ja, det er den dagen, og knapt en fridag i sikte før påske).
Postet 04-10-22 kl 07:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i tåka, med planer om en treningsøkt.
Postet 04-10-22 kl 08:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor enn så lenge, tenkte meg på kontoret om en liten stund.
Postet 04-10-22 kl 08:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tirsdag og på kontoret i dag også. Planen var egentlig fjernkontoret, men plutselig ble jeg kalt inn til et møte som jeg gruer meg skikkelig til. Sjefen har ferie, og teamlederen min skal steppe inn, men han vil ha med seg et "teknisk alibi" også, og da landet det på meg.
Postet 04-10-22 kl 08:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og her er det usedvanlig folksomt til å være høstferie.

Jeg har en hektisk jobb for tiden, og det skjer mye. Men foreløpig er det ganske gøy, så jeg er fornøyd.
Postet 04-10-22 kl 09:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Jeg har kommet meg trygt på kontoret og ser ut på en våt og grå by. Men høst og regn har jo sin sjarm det også. :bergenser:

MIddagsselskap i dag, så jeg skal gå tidlig og lage masse mat. Det er jo gøy.
Postet 04-10-22 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Travelt på jobb, men jeg har kaffe. Det blir sikkert greie på denne tirsdagen også.
Postet 04-10-22 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Starter hjemme og drar på kontoret etter lunsj. Litt kjipt med slike halve dager på kontoret, men noen møter og oppgaver blir bedre løst hjemme uten forstyrrelser og kollegaer som har møter i landskap. Jeg blir ekstremt forstyrret av det. God kaffe, sovende hund og snart første møte.
Postet 04-10-22 kl 09:23 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret, men kjenner hodepina lurer. Og da av en litt annen karakter enn vanlig virker det som.
Postet 04-10-22 kl 09:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har levert et barn i barneklubb og nyter kaffen min fra en solseng mens jeg ser på det andre barnet i bassenget. Sommer i høstferien er altså så utrolig digg!

Jeg har alltid ønsket å være i Norge på høsten, men dette påfyllet av sol og avslapning er jammen gull verdt.
Postet 04-10-22 kl 10:42 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Her er det jobb mens ungene har hjemmehøstferie. Skikkelig grå dag men satser på en utendørs treningstur før det blir mørkt i kveld. Humøret er litt for blæh for tiden.
Postet 04-10-22 kl 10:45 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Kjørt kjæresten til jobb og gått tur med vofsen, og så har jeg bært inn beredskapslageret mitt som står tålmodig nede og venter på at jeg skal sortere og rydde det på plass. Så skal jeg være hvit tornado og ordne i stand til gjestene som kommer i dag. :svosj:
Postet 04-10-22 kl 10:51 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg sliter litt i hjertet, for minste ungen min har reist til andre siden av jorden og kommer ikke hjem før nærmere jul. I går måtte jeg gråte litt i dusjen til og med.
Det er tredje ungen som flyr ut, men jeg blir visst ikke vant til dette.
Postet 04-10-22 kl 11:16 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag. Her er det ikke høstferie før neste uke, så mye folk. Skal reise på 'hytta' i spania på lørdag. Håper på sommer og sol, samt at jeg ikke må jobbe så mye (det ser ikke så lovende ut egentlig...)
Postet 04-10-22 kl 11:48 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
007: Det er noe eget når de reiser så langt og blir borte så lenge. Det kan jeg godt forstå at er tungt.

Min eldste ungdom er på sin første ferie uten noen voksne. De er en jentegjeng på 5 som har reist til Berlin. Med begrunnelsen av der får man kjøpt alkohol før man er 18. De får kred for å være ærlige, og jeg har forlangt daglige rapporter. De ser ut til å ha det strålende, men bruker visst mer penger enn planlagt. Jeg er ikke overrasket over det, gitt.
Postet 04-10-22 kl 11:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det river i hjertet når en unge flytter langt unna, ja. Stor klem til agenten.
Postet 04-10-22 kl 12:19 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Gjemmekontor i dag. Teller elever og undervisningstimer.
Postet 04-10-22 kl 12:53 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag. Jeg har gitt den nye Vg1-klassen min oppgaver å jobbe med, så jeg kan stå framme ved kateteret og pugge navn.
Postet 04-10-22 kl 15:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
007, høres fælt ut. Om to år er det min tur.

Mine to har høstferie, men jeg jobber. De sover nok halve dagen.
Postet 04-10-22 kl 19:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no