Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Tittel på ytringsbehov?

Den evinnelige shopping-drømmen slipper ikke taket...

Er vel like dårlig med bloggnavn som med nick...
Rangér dette innlegget

Den evinnelige shopping-drømmen slipper ikke taket...

Postet 03-03-08 kl 23:45 av Høyt&Lavt

Nå begynner jeg og bli lei av å drømme om supersalg og ryddesalg.. Jeg har til og med drømt om at jeg har gitt butikken (som skal bytte lokaler) opptil flere gode råd og tips om hvordan "bli kvitt" de siste restene før de de stengte.. Jeg kan bl a nevne "ta 3, betal for to", 2 for 1, øke avslagsprosenten (har vært 70%, og jeg hadde GLEDET meg til 80 og 90 %), "posesalg-prinsippet": betal en sum, og få det du klarer å bære ut av butikken.. Og denne siste ideen har liksom tatt litt av, kan man si.. I søvne har jeg altså fått bestemme hvilken pris man kunne betale, ca 1000 kr, kanskje 2000,- for å være grei, og jeg har planlagt hva jeg skal ha i høyre og venstre hånd; et par snowboardstøvler til mannen og et par grisefete slalomstøvler til jentungen/passer nok ikke før om 3 år , noen skibindinger (sns-profil) under armene, skisko med sns-profil hengende i skolissene over armen og til slutt det beste: jeg skulle ta et sunnmørs-svømmetak inn i skibunken og klemme armene hardt rundt, før jeg kreket meg til kassa for å betale..... Jeg har værtSLITEN om morgenen av å shoppe (på salg i søvne ).. Hva gjør man med sånt? TickettoBlakstad???

Kommentarer totalt 3

Kommentarer

Gammel
Tåtti sin avatar
Mareritt!

Den dagen jeg drømmer om shopping, er det i hvert fall klart for henting av menn i hvite frakker.
Postet 04-03-08 kl 09:27 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det høres slitsomt ut.
Postet 04-03-08 kl 11:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Du gir ny mening til utrykket "retail therapy" ...
Postet 05-03-08 kl 15:15 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no